adexo3
۱۳۳۲۰۵۲
۲۳۹۱
۲۳۹۱
پ

فرش قرمز تیم تهرانی برای ستاره‌های جامانده لیگ!

هوادار در لیست بزرگسالان خود دو جای خالی نگه داشته و برای جذب بازیکنان نام آشنا تلاش می‌کند.

ورزش سه: باشگاه هوادار تهران در تابستان ۱۴۰۲ زیر نظر محمود فکری تیم خود را بست و اسکواد این تیم با جذب هفت بازیکن جدید و تمدید چهار بازیکن تقریبا کامل شده است.

هوادار طی روزهای گذشته علیرضا حقیقی، قائم اسلامی خواه، امین قاسمی نژاد، آرشا شکوری، ایوب کلانتری، سبحان پسندیده و یونس شاکری را به خدمت گرفت. بنفش‌ها همچنین قرارداد بابک مرادی، داریوش شجاعیان، سید محمد میری و مرتضی منصوری را تمدید کردند.

مهدی عبدی، محسن سفید چقایی، امیرحسین پورمحمد، صائب محبی، محمد عباسی، فریبرز گرامی، محمد چهارمحالی، سعید سحرخیزان، فرهاد زاوشی و محمدرضا خالدآبادی نیز بازیکنان تحت قرارداد هوادار هستند که ظاهرا در تفکرات محمود فکری نیز جای گرفته‌اند و در این تیم ماندگار هستند.

فرش قرمز تیم تهرانی برای ستاره‌های جامانده لیگ!

هوادار اسکواد جالب توجهی با ترکیب جوان‌ترها و با تجربه‌ها تشکیل داده و عملکرد قابل قبولی در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشته است. با این حال لیست بزرگسالان هوادار هنوز ۲ نفر جا دارد و این تیم می‌تواند خریدهای جذاب دیگری هم داشته باشد.

هواداری‌ها پیش‌تر بازیکنان مشهور و با تجربه‌ای چون عزت پورقاز و مسعود شجاعی را نیز به خدمت گرفته بودند و حالا با صبوری در روزهای پیش رو دنبال خریدن ستاره‌های مشهور جامانده هستند. قرارگیری این تیم در پایتخت می‌تواند نکته مثبتی باشد که بازیکنان باتجربه و صاحب نام را ترغیب به پوشیدن پیراهن بنفش کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج