adexo3
۱۳۳۲۴۴۵
۳۰۰۳
۳۰۰۳
پ

لباس ملوانی بر تن باتجربه‌ترین سرمربی لیگ

مهدی تارتار یک چالش دشوار دیگر را این بار در بندرانزلی آغاز کرده است.

ورزش سه: با خروج امیر قلعه‌نویی از جمع مربیان لیگ برتر، مهدی تارتار تبدیل به باتجربه‌ترین سرمربی لیگ برتر شده است. او از سال ۱۳۸۸ و با تیم راه‌آهن کار سرمربیگری را آغاز کرد که البته در آن فصل علیرضا منصوریان نیز در ۱۰ بازی هدایت پاس همدان را برعهده داشت اما در ادامه منصوریان در تیم امید و بزرگسالان کار خود را ادامه داد و تارتار در لیگ برتر ماند.

سرمربی کنونی ملوان در تیم‌هایی چون داماش، گهر، گسترش فولاد و صبا کار سرمربیگری را ادامه داد تا اینکه به لیگ آزادگان رفت و موفق شد پارس جنوبی را به لیگ برتر بیاورد. موفق‌ترین فصل تارتار در جم رقم خورد که بعد از قهرمانی لیگ آزادگان، یک نیم فصل تنها رقیب پرسپولیس در راه قهرمانی بود اما قافیه را به تیم برانکو ایوانکوویچ واگذار کرد.

تارتار که رکورد سرمربیگری در ۱۰ تیم مختلف در لیگ برتر ایران را دارد، حالا به ملوان رفته تا یک کار پرچالش دیگر را این بار در انزلی برعهده بگیرد. او با خرید بازیکنان موردعلاقه و در محدوده بودجه ملوان، امیدوار است این تیم را از رتبه یازدهم فصل گذشته بالاتر بکشد و شاید حتی به جمع تیم‌های تک رقمی لیگ برتر هم اضافه کند.

شاید بدشانسی تارتار این بوده که هرگز تیم‌های پرستاره را در اختیار نداشته و تجربه کار با ستاره‌ها را نداشته، اما نکته مهم این است که او از زمان بازگشت به لیگ برتر با پارس جنوبی، به جز یک فصل، همیشه رتبه تک رقمی را برای تیمش کسب کرده است.

لباس ملوانی بر تن باتجربه‌ترین سرمربی لیگ

اگرچه شاید انتقاداتی هم به نفرات جذب شده توسط او مطرح شده باشد، اما تارتار نشان داده که توانایی ساخت تیم‌های سختکوش و جنگنده را دارد و همین ویژگی باعث شده تا هواداران ملوان نیز بسیار به تیم تحت هدایت این سرمربی امیدوار باشند.

او این روزها تیمش را در انزلی تمرین می‌دهد و قصد دارد ملوان را به اردوی کوتاه مدت در تهران ببرد تا با انجام دو بازی دوستانه، آماده شروع لیگ برتر و 4 بازی دشوار با ذوب‌آهن، استقلال، گل‌گهر و فولاد کند که به جز آخری، همگی سرمربی خود را تغییر داده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج