adexo3
۱۳۳۸۸۸۷
۸۱۵۷
۸۱۵۷
پ

مثلث غول‌های آینده وزنه برداری از ایران می آیند!

وزنه برداری ما امروز سه نفر در فوق سنگین خود دارد که در سنین ۱۹ تا ۲۳ سال هستند، این سه نفر، بین ۴۳۶ کیلو تا ۴۵۲ کیلو وزنه در مسابقات رسمی و رکوردگیری ها ثبت کرده اند

طرفداری: وزنه برداری ما امروز سه نفر در فوق سنگین خود دارد که در سنین ۱۹ تا ۲۳ سال هستند، این سه نفر، بین ۴۳۶ کیلو تا ۴۵۲ کیلو وزنه در مسابقات رسمی و رکوردگیری ها ثبت کرده اند

بعد از رفتن بهداد سلیمی و سعید علی حسینی از وزنه برداری ناگهان وزنه برداری در دنیا به نام تالاخادزه ظهور کرد که هیچکس در این کره خاکی رقیب او نیست.

به گزارش طرفداری، علی داوودی با شانس و اقبال بسیار بلند و در غیاب مدعیان در فوق سنگین المپیک با وزنه اندک ۴۴۱ کیلو نقره گرفت در حالی که امروز در مسابقات جهانی با این وزنه بین ۸ نفر اول هم نمی توانیم باشیم.

حتی در آسیا هم دیگر قهرمان نیستیم و گورمیناسیان ارمنی که لباس بحرین را بر تن کرده امروز قهرمان آسیا است.

تنها دلخوشی امروز ما در فوق سنگین جوانی این ستاره هاست، در رکوردگیری اردویی، آیت شریفی به ۴۵۲ مجموع رسید، گفته می شود علیرضا یوسفی ۱۹ ساله می تواند بالاتر از ۴۴۵ مجموع وزنه بزند، علی داوودی هم در حال برگشتن به اوج است.

ما در بازیهای آسیایی به احتمال قوی در فوق سنگین نقره ای هستیم اما در مسابقات جهانی اگر بتوانیم از سوی یکی از این نفرات برترمان بالای ۴۵۰ کیلو وزنه برداریم می توانیم بین ۵ نفر اول قرار بگیریم.

در بازیهای آسیایی دوره گذشته بهداد و سعید علی حسینی نفرات اول و دوم ایران شدند، در المپیک ۲۰۱۲ ۲ ایرانی طلا و نقره گرفتند اما امروز شانس مدال جهانی نداریم و در آسیایی هم طلا نمی گیریم!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج