adexo3
۱۳۵۱۷۵۰
۴۳۵۷
۴۳۵۷
پ

کابوس هواداران پرسپولیس تبدیل به واقعیت شد!

به رغم مکاتبات مختلف، محرومیت پرسپولیس از حضور هوادارانش در دیدار با النصر عربستان بخشیده نشد.

خبرورزشی: دو سال و اندی پیش فدراسیون فوتبال هند به دلیل انتشار پست توهین‌آمیز باشگاه پرسپولیس پیش از سفر به هند برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، به AFC شکایت کرد.

صفحه رسمی اینستاگرام پرسپولیس پیش از سفر به هند پستی منتشر کرده و دوران فتح هند به وسیله پادشاه ایران در گذشته را مرور کرده بود و این حادثه تاریخی را به حضور این تیم در لیگ قهرمانان و فتح دوباره این کشور تشبیه کرده بود. این پست جنجالی باشگاه پرسپولیس واکنش‌های زیادی را از سوی کاربران هندی داشت و این پست را توهین‌آمیز تلقی کردند. البته باشگاه پرسپولیس بلافاصله آن را حذف کرد و با انتشار پستی عذرخواهی کرد اما کار از کار گذشته بود. در واقع قبل از برگزاری بازی‌های آسیایی سال ۲۰۲۰ در کشور هند باشگاه پرسپولیس سفرنامه‌ای منتشر کرد که داری محتوای توهین‌آمیز به مردم این سرزمین بود. سفرنامه‌ای که در همان سال مسئولین باشگاه ایراد کار را کاملا به گردن اسپانسر این تیم انداختند و اسپانسر هم مسئول روابط عمومی وقت باشگاه را بابت عدم هماهنگی مقصر معرفی کرد.

تبعات این ماجرا جریمه ۲۰ هزار دلاری پرسپولیس و محرومیت از یک بازی بود که به دلیل سهل انگاری یک فرد آن هم فردی که احتمالا کوچک‌ترین اطلاعاتی در مورد ادبیات نگارشی بین‌المللی نداشته و بسیار واضح در متن منتشر شده به مردم هند توهین کرده است.

باشگاه پرسپولیس در آن زمان ۲۰ هزار دلار جریمه شد که این رقم چیزی حدود ۵۰۰ میلیون تومان بود و این در حالی است که با گذشت نزدیک به سال از آن زمان، هنوز هم شاهد تخصیص چنین بودجه‌ای به بخش رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس نیستیم، پولی به دلیل تصورات آماتورگونه یک شخص، از جیب باشگاه پرسپولیس رفت.

در آن زمان به دلیل شیوع کرونا، لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز برگزار می‌شد. پرسپولیس ۶ بازی در هند انجام داد و پس از آن هم به دلیل کرونا، بازی‌ها به صورت متمرکز برگزار شد و امکان میزبان بودن برای پرسپولیس فراهم نبود و شرایط عملی شدن جریمه محرومیت پرسپولیس وجود نداشت.

پس از گذشت نزدیک به سه سال از این ماجرا شرایط عملی شدن این جریمه فراهم شده و قرار است این جریمه برای باشگاه پرسپولیس در اولین بازی این فصل لیگ قهرمانان آسیا عملی شود و هواداران این تیم از تماشای بازی تیم محبوب خود مقابل کریستیانو رونالدو و یارانش محروم شوند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج