adexo3
۱۳۵۵۳۳۷
۵۳۸۲
۵۳۸۲
پ

مهاجم فاینورد به لیگ ایران آمد

مهاجم سابق فاینورد و هیرنفین هلند با عقد قراردادی یک‌ساله به گل‌گهر سیرجان پیوست.

ورزش سه: تیم فوتبال گل گهر سیرجان که در چهار هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر دو پیروزی و دو تساوی داشته و روند خوبی طی کرده، در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی خود و برای تقویت خط حمله، با نظر مارینوس اوزونیدیس یک مهاجم گلزن تیم ملی سورینام را به خدمت گرفت.

مهاجم فاینورد به لیگ ایران آمد

میشل ته فرده که متولد هلند است و طی دو سال اخیر با تغییر تابعیت برای تیم ملی سورینام به میدان رفته و نمایش خوبی هم داشته، حالا با عقد قراردادی به مدت یک فصل به عضویت گل‌گهر سیرجان درآمد.

گل‌گهر سیرجان طی ماه‌های گذشته به شدت به دنبال جذب یک مهاجم خارجی بود و حتی مذاکراتی با یک گزینه برزیلی داشت، اما در نهایت با میشل ته فرده قرارداد بست و این بازیکن را به لیگ برتر ایران آورد.

این مهاجم 32 ساله در تابستان سال گذشته از ابهاء عربستان به الظفره امارات پیوست و در دور رفت لیگ برتر این کشور 10 بازی انجام داد و دو گل به ثمر رساند، اما در دور برگشت به لیگ یک امارات رفت و در تیم حتاء عضویت داشت که توانست با زدن 7 گل، نقش مهمی در قهرمانی این تیم و صعودشان به سطح اول فوتبال امارات داشته باشد ولی حالا تصمیم به حضور در گل‌گهر سیرجان گرفت.

مهاجم فاینورد به لیگ ایران آمد

میشل ته فرده در فصل 12-2011 در باشگاه اکسلسیور عضویت داشت که 18 بار در لیگ اردیویسه هلند به میدان رفت و 2 گل به ثمر رساند و پس از آن طی سه فصل متوالی برای فاینورد به میدان رفت که دوران موفقیت همراه با این تیم سپری کرد.

این مهاجم همراه با فاینورد روزهای خوبی سپری کرد که بهترین عملکردش را در فصل 15-2014 داشت که در 20 مسابقه لیگ اردیویسه هلند 7 گل به ثمر رساند و دو بازی لیگ قهرمانان اروپا یک گل و در پنج دیدار لیگ اروپا دو گل زد و پس از آن راهی هیرنفین شد و در این تیم هلندی 28 بازی در لیگ انجام داد و 10 گل به نام خود ثبت کرد.

ته فرده پس از یک سال و نیم عضویت در بولو اسپور ترکیه، مجددا به هلند بازگشت و برای تیم بردا به میدان رفت که در 19-2018 دوباره عملکرد خوبی با زدن 10 گل در 30 مسابقه لیگ اردیویسه ارائه داد و سپس به فوتبال آسیا آمد و برای تیم‌های سعودی و اماراتی به میدان رفت و حالا هم سر از ایران درآورد.

این بازیکن از ابتدای فصل 2019 تا پایان فصل 2022 در الفتح عربستان عضویت داشت که در لیگ حرفه‌ای سعودی 48 بازی انجام داد و آمار جالب توجه 25 گل زده و 3 پاس گل را به ثبت رساند و یک فصل بعد هم در ابهاء عربستان پنج گل و یک پاس گل در 28 مسابقه لیگ داشت.

باشگاه گل‌گهر سیرجان با بررسی عملکرد «ته فرده» که در کنار این آمار باشگاهی درخشان، در دو سال اخیر نیز در تیم ملی سورینام عضویت داشته، این مهاجم را به خدمت گرفت تا خط حمله خود را تقویت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج