adexo3
۱۳۵۶۲۶۱
۳۲۹۶
۳۲۹۶
پ

تحریم شدید و شوکه‌کننده ستاره سرخ‌ها

جیدون سانچو از تمام امکانات منچستریونایتد از جمله سالن غذاخوری محروم شده و اگر عذرخواهی نکند محرومیتش همچنان ادامه خواهد داشت.

خبرورزشی: طبق گزارش‌ها، جیدون سانچو از حضور در تمامی امکانات تیم اصلی منچستریونایتد محروم شده است.

وینگر انگلیسی ۲۳ ساله پس از انتقاد از اریک تن‌هاخ از تیم بزرگسالان اخراج شد. تن‌هاخ اعلام کرده بود که سانچو به اندازه کافی خوب تمرین نکرده تا بتواند در تیم یونایتد برای دیدار با آرسنال در ۳ سپتامبر حضور داشته باشد. اما سانچو در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد و خود را «سپر بلا» توصیف کرد و مربی‌اش را دروغگو خواند.

سانچو از آن زمان برای این باشگاه بازی نکرده و تحت دستور بی‌رحمانه تن‌هاخ از تمرینات تیم اصلی اخراج شد. و اکنون به گزارش نشریه «میرِر»، اجازه ندارد به هیچ بخشی از کارینگتون وارد شود، از جمله سالن غذاخوری. به این معنی که سانچو در کنار بازیکنان آکادمی شیاطین سرخ غذا می‌خورد و همچنین با آنها تمرین می‌کند و هنوز تاریخی برای بازگشتش به تیم اصلی اعلام نشده است.

با این حال، گفته می‌شود که اگر سانچو عذرخواهی کند تن‌هاخ با آغوش باز از او استقبال خواهد کرد. اگر هیچ راه حلی پیدا نشود، تن‌هاخ مطمئناً مشتاق فروش سانچو در سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

انتقال به عربستان سعودی احتمالاً مورد توجه قرار می‌گیرد، به خصوص با توجه به اینکه سانچو در اولدترافورد هفته‌ای ۳۵۰ هزار پوند درآمد دارد. اگرچه گزارش‌ها در ایتالیا حاکی از آن است که ژوزه مورینیو می‌خواهد وینگر رانده شده را برای رم به خدمت بگیرد، در حالی که باشگاه سابقش بروسیا دورتموند می‌تواند به او راه فراری برای بازگشت به آلمان ارائه دهد. سانچو در سال ۲۰۲۱ با ۷۳ میلیون پوند از دورتموند به یونایتد پیوست. با این حال، ملی‌پوش سه‌شیرها با زدن تنها ۱۲ گل در ۸۲ بازی شیاطین سرخ، برای رسیدن به موفقیت در یونایتد تقلای زیادی کرد.

تن‌هاخ فصل گذشته به این بازیکن اجازه داد تا چهار ماه را به دلیل رسیدگی به مسائل جسمی و روحی غیبت کند. تحریم سانچو و همچنین غیبت فعلی آنتونی به دلیل اتهامات خشونت خانگی باعث شده که تن‌هاخ در بازی‌های اخیر گزینه مناسبی برای بال راست نداشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج