adexo3
۱۳۵۷۰۸۴
۱۸۶۹
۱۸۶۹
پ

شکست تحقیرآمیز شاگردان مورینیو در خانه جنوا

رم در بازی خارج از خانه مقابل جنوا با نتیجه ۴-۱ شکست را پذیرفت.

ورزش سه: رم در بازی خارج از خانه مقابل جنوا با نتیجه ۴-۱ شکست را پذیرفت.

شکست تحقیرآمیز شاگردان مورینیو در خانه جنوا

در هفته ششم مسابقات سری A رم در ورزشگاه خانگی جنوا به میدان رفت.

تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو بازی را بد آغاز کرد و با نتیجه بد هم به پایان رساند تا سرمربی ایتالیایی یک مرتبه دیگر با عملکرد سینوسی تیمش مواجه شود.

رم به فکر کسب پیروزی مقابل این تیم بود که با نتیجه دلخواه بازی را آغاز کند که خیلی زود گل خورد. کوین استروتمن با پاس کوتاه توپ را به آلبرت گودموندسون تحول داد که او با جلو بردن آن و یک ضربه زمینی دروازه رم را باز کرد.

شکست تحقیرآمیز شاگردان مورینیو در خانه جنوا

تیم میهمان برای جبران نتیجه پس از دریافت گل بازی منظم‌تری را ارائه کرد تا در دقیقه 22 گل تساوی را به ثمر برساند. برایان کریستانته ارسال بلند لئوناردو اسپیناتزولا را با ضربه سر وارد دروازه حریف کرد تا تیمش را امیدوار کند.

شکست تحقیرآمیز شاگردان مورینیو در خانه جنوا

بازی در ادامه نیمه اول پربرخورد دنبال شد و هیجان بیشتری در زمین وجود داشت که به سود میزبان رقم خورد و آن‌ها یک مرتبه دیگر پیش افتادند.

در دقیقه 45 مورتن تورزبی پشت به دروازه رم پاس تند را به سرعت در اختیار متئو رتگی قرار داد که او پس از کنترل با پای چپ یک ضربه پرقدرت با پای راست به سمت دروازه شلیک کرد و دور از دستان روی پاتریسیو به تور دروازه چسباند.

شکست تحقیرآمیز شاگردان مورینیو در خانه جنوا

نیمه اول این بازی به این ترتیب با شکست رم به پایان رسید و در نیمه دوم هم آن‌ها از حریف بازی بهتری به اجرا نگذاشتند تا در نیمه دوم هم 2 گل دیگر دریافت کنند.

تورزبی در دقیقه 74 بازی برخلاف تلاش رم برای گلزنی موفق شد دبل کند. ارسال بلند از نقطه کرنر روی دروازه پس از ضربه سر رادو دراگوسین با ضربه سر تورزبی در یکقدمی دروازه همراه شد تا رم سومین گل را به این شکل دریافت کند.

شکست تحقیرآمیز شاگردان مورینیو در خانه جنوا

رم امیدوار به نتیجه بود و پس از این گل، سردار آزمون در دقیقه 78 با لئوناردو پاردس تعویض شد اما یک مرتبه دیگر از حریف عقب افتاد.

مورتن فرندروپ با پاس عرضی طولانی در محوطه جریمه شرایط شوتزنی جونیور مسیاس را فراهم کرد که او با ضربه پای چپ دروازه پاتریسیو را باز کرد.

شکست تحقیرآمیز شاگردان مورینیو در خانه جنوا

رم که در دقایق پایانی آزمون، روملو لوکاکو و آندره آ بلوتی را همزمان به عنوان 3 مهاجم در ترکیب داشت، نتوانست تغییری در نتیجه ایجاد کند و در نهایت با نتیجه 4-1 شکست خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج