adexo3
۱۳۷۸۰۲۵
۳۶
۳۶
پ

تحقیر باواریایی ها به دست کمک مربی سابق

دینو تاپمولر که زمانی دستیار یولیان ناگلزمان در بایرن مونیخ بود و همگی به شکل بد و غیر منتظره‌ای از هدایت این تیم برکنار شدند، حال در قامت سرمربی آینتراخت فرانکفورت توانست انتقام سختی از تیم سابقش بگیرد

طرفداری: در چارچوب هفته چهاردهم بوندسلیگا، آینتراخت فرانکفورت میزبان بایرن مونیخ بود. میزبان از همان ابتدا کار را بهتر شروع کرد و باواریایی‌ها شانس آوردند که خیلی زود دروازه‌شان باز نشد. با این حال در ادامه نیز اوضاع برای بایرن مونیخ بهتر پیش نرفت و انگارنه‌انگار که یک طرف در تمامی رقابت‌ها متحمل چهار شکست متوالی شده و طرف دیگر در پی ارتقای رکورد شخصی خود به هفت پیروزی متوالی در بوندسلیگا است.

با اشتباه نصیر مزروعی در دفع درست توپ، عمر مرموش اولین گل آینتراخت فرانکفورت را به ثمر رساند. تا پایان نیمه اول و با اشتباهات متعدد خط دفاعی میهمان، عقاب‌ها موفق شدند دو گل دیگر نیز به ثمر برسانند اما تک گل یوسوا کیمیش در واپسین دقایق باعث شد تا ۴۵ دقیقه ابتدایی با نتیجه ۳-۱ به پایان برسد و باواریایی‌ها اندک امیدی برای بازگشت به بازی داشته باشند.

تحقیر باواریایی ها به دست کمک مربی سابق

هر چند با شروع نیمه دوم، خیلی طول نکشید تا آب سردی به روی این امیدواری شاگردان توماس توخل ریخته شود و با یک اشتباه دیگر از خط دفاع متزلزل بایرن، اریک دینا ابیمبه موفق شد خیلی زود پاسخ گل کیمیش را بدهد و برای بار چهارم دروازه نویر را باز کند. گل پنجم فرانکفورت نیز توسط انسگر کناف مانند گیلاس روی کیک برای این پیروزی بزرگ عقاب‌ها بود که باعث شد این برد بیش از پیش برای‌شان شیرین شود.

 تیم توخل در این مسابقه بسیار شلخته ظاهر شد و بازیکنانش نیز گویا فاقد تمرکز کافی بودند. به همین خاطر در تمامی خطوط، شاهد اشتباهات بازیکنان اعم از لو دادن توپ، پاس‌های بی‌دقت، تصمیمات اشتباه و همچنین اشتباهات فاحش در خط دفاعی بودیم که در نهایت همه این‌ها چنین نتیجه تحقیرآمیزی را رقم زدند. شاید چندین برد نزدیک و خفیف به همراه پیروزی بزرگ در درکلاسیکر باعث شده بود تا پوششی روی ایرادات واضح تیم توخل گذاشته شود اما ماه هیچ‌گاه پشت ابر نمی‌ماند و این بازی نشان داد ایرادات این تیم همچنان به قوت خود پابرجا هستند.

این شکست تاثیر زیادی روی جدول بوندسلیگا نیز خواهد گذاشت زیرا با توجه به تساوی بایرلورکوزن مقابل دورتموند در هفته گذشته، بایرن با وجود لغو شدن بازی‌اش مقابل اونیون برلین، فرصت صدرنشینی پیدا کرده بود و از این طریق می‌توانست فشار بیش‌تری روی ورکسلف بگذارد اما اکنون با این شکست، فرصت صدرنشینی را کاملاً از دست دادند و باید منتظر لغزش دوباره تیم ژابی آلونسو بمانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج