اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۱۴۷۲
۱۲۱۳
۱۲۱۳
پ

سقوط آزاد نعمتی با تکل‌های نامنظم!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس خلاف فصول گذشته، در این فصل عملکرد قابل توجهی نداشته است.

خبرگزاری ایرنا: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس خلاف فصول گذشته، در این فصل عملکرد قابل توجهی نداشته است.

سقوط آزاد نعمتی با تکل‌های نامنظم!

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر(جام خلیج فارس) در حالی موفق شد با نتیجه ۲ بر یک شمس‌آذر قزوین را شکست دهد که سرخ‌پوشان پایتخت در یک سوم پایانی زمان بازی، ۱۰ نفره بودند.

علی نعمتی بعد از خطایی بی مورد و خشن که در دقیقه ۶۲ روی بازیکن شمس‌آذر قزوین مرتکب شد، با دریافت کارت زرد دوم از سوی کوپال ناظمی داور این دیدار، اخراج شد.

نکته جالب توجه درباره ۱۰ نفره شدن پرسپولیس مقابل شمس‌آذر این بود که نعمتی کارت زرد اول خود را در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم گرفت. در این صحنه او ابتدا ضربه بازیکن شمس‌آذر را به طور ناقص دفع کرد و توپ در ادامه به مهاجم این تیم رسید که ضربه ریباند مهاجم حریف به دست نعمتی که اقدام به تکل کرده بود، برخورد و ناظمی به سود شمس‌آذر اعلام پنالتی کرد. علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس با تشخیص درست مسیر توپ، پنالتی مهرداد کریمان را دفع کرد اما توپ ریباندی را حسین گودرزی وارد دروازه پرسپولیس کرد و بازی را به تساوی کشاند.

برای درک بهتر روند نزولی عملکرد مدافع پرسپولیس، جالب‌ است که بدانیم این دومین پنالتی‌ بود که در سه بازی اخیر، نعمتی دودستی تقدیم حریفان کرده است. در شهرآورد پایتخت نیز درحالی که شاگردان یحیی گل‌محمدی با گل تماشایی امید عالیشاه از حریف پیش بودند، موعود بنیادی‌فر با تصمیمی جنجالی در دقایق پایانی با استفاده از کمک داور ویدئویی (VAR) برخورد نعمتی با آرش رضاوند در محوطه جریمه پرسپولیس را خطا تشخیص داد و به سود استقلال پنالتی اعلام کرد. کوین یامگا، ستاره فرانسوی این تیم نیز مطابق معمول، این موقعیت را تبدیل به گل کرد تا بدین ترتیب ۲ امتیاز مهم از دست سرخ‌پوشان بپرد. پیش از این صحنه نیز نعمتی با برهم زدن تعادل پیمان بابایی در محوطه جریمه پرسپولیس، هواداران این تیم را تا مرز سکته برد که البته کمک‌داور ویدئویی در آن صحنه به داد او رسید.

مدافع چپ پرسپولیس این‌ روزها هدف شدیدترین انتقادات از سوی هواداران و همچنین کارشناسان قرار دارد و همین موضوع در کنار عملکرد ضعیف نعمتی سبب شده است تا او برای قرار گرفتن در ترکیب پرسپولیس تمرکز لازم را نداشته باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج