adexo3
۱۳۸۳۴۷۰
۱ نظر
۴۱۶۳
۱ نظر
۴۱۶۳
پ

نتیحه دربی شاید سه بر صفر شود!

رییس کمیته انضباطی خبر مهمی را اعلام کرد و گفت: البته شکایت استقلال و پرسپولیس از یکدیگر بعدِ دربی ظرف ۲۴ ساعت مقرر بوده ولی هنوز رأی ندادیم و باید تشخیص دهیم بازیکنی غیر مجاز بوده یا نه. شکایت آنها واصل شده است.

همشهری آنلاین: پیش از شروع این فصل لیگ برتر مهدی تاج اعلام کرد که تخطی از مقررات نقل و انتقالات با حکم ۳-۰ برای بازی‌ها مواجه خواهد شد اما چهار تیم مدعی که در کمیته انضباطی پرونده داشتند، با این حکم مواجه نشدند.

ابوالفضل حسن‌زاده در این خصوص می‌گوید: اینکه چرا درخصوص قانون سقف بودجه هیچ بازی‌ای ۳-۰ نشد چون هیچ تیمی در مهلت مقرر ۲۴ ساعت شکایت نکرد. رییس فدراسیون فوتبال که نمی‌تواند آموزش بدهد که باید در موعد ۲۴ ساعت شکایت کنید.

وی افزود: استقلال، پرسپولیس، پیکان و تراکتور از سپاهان شکایت کردند ولی هیچکدام ۲۴ ساعت بعد از بازی نبود. اگر طی ۲۴ ساعت شکایت صورت می‌گرفت و تخلفی احراز می‌شد، قطعا ما حکم بر ۳-۰ می‌دادیم.

با این حال رییس کمیته انضباطی خبر مهمی را اعلام کرد و گفت: البته شکایت استقلال و پرسپولیس از یکدیگر بعدِ دربی ظرف ۲۴ ساعت مقرر بوده ولی هنوز رأی ندادیم و باید تشخیص دهیم بازیکنی غیر مجاز بوده یا نه. شکایت آنها واصل شده است.

او در پاسخ به این سوال که شکایت از کدام بازیکنان انجام شده؟ عنوان کرد: اگر اجازه بدهید اسم نیاورم چون هنوز در مرحله تحقیقات است.

البته او در پایان گفت که همه بازیکنان استقلال تبرئه شده و حتی برای شکایت آلومینیوم اراک هم مصداق بازیکن غیرمجاز وجود نداشته تا به این ترتیب سایه تغییر نتیجه دربی حداقل از روی استقلال برداشته شود.

نتیحه دربی شاید سه بر صفر شود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آقا تو رو خدا پیام قبلی رو حتما بذار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج