adexo3
۱۳۹۱۰۰۶
۱۱۹۱
۱۱۹۱
پ

غیبت مشکوک ستاره اماراتی مقابل ایران

غیبت علی مبخوت، بهترین گلزن امارات، در دیدار برابر ایران در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا جنجال گسترده‌ای را در میان هواداران فوتبال در این کشور به راه انداخت.

ورزش سه: غیبت علی مبخوت، بهترین گلزن امارات، در دیدار برابر ایران در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا جنجال گسترده‌ای را در میان هواداران فوتبال در این کشور به راه انداخت.

غیبت مشکوک ستاره اماراتی مقابل ایران

غیبت علی مبخوت 33 ساله که با 85 گل، بهترین گلزن تاریخ امارات محسوب می‌شود در بازی ایران و نشستن او روی سکوها، سوالاتی را در ذهن هواداران فوتبال در امارات به وجود آورده و آنها به شدت از تصمیم پائولو بنتو انتقاد می‌کنند.

مبخوت که تاکنون در جام ملت‌های آسیا 9 گل به ثمر رسانده و در سال 2015 نیز با 5 گل، بهترین گلزن این رقابت‌ها شده است، در بازی‌های هنگ کنگ و فلسطین به عنوان بازیکن تعویضی به بازی آمد حضور داشت اما در بازی با ایران هیچ فرصتی برای بازی پیدا نکرد و بازی را از روی سکوها دنبال کرد‌.

با این حال و با وجود فشار شدید هواداران به بنتو، یاسر سالم، ستاره سابق تیم ملی امارات، درباره دلیل غیبت مبخوت گفت: این اعتقادات فنی مربی است و ما به آنها احترام می‌گذاریم و هر دلیل دیگری را رد می‌کنیم. او می‌گوید که منافع تیم ملی از همه مهمتر است. این تصمیمات مربوط به مربی است و ما از هر بازیکنی که در ترکیب حضور داشته باشد، حمایت می‌کنیم.

در شرایطی که امارات در مرحله یک هشتم نهایی با تاجیکستان دیدار خواهد کرد، به نظر می‌رسد جایگاه بنتو که در ماه ژوئیه هدایت امارات را بر عهده گرفت، کمی متزلزل شده و در صورت حذف امارات در بازی پیش‌رو نیز ادامه همکاری او با فدراسیون فوتبال امارات در هاله‌ای ار ابهام قرار خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج