۱۳۹۱۲۸۰
۳۳۵۱
۳۳۵۱
پ

مصاحبه تند برانکو پس از جدایی؛ از من انتظار جادو نداشته باشید

پس از توقف عمان مقابل قرقیزستان که به حذف این تیم از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ ختم شد، فدراسیون فوتبال این کشور خیلی زود با انتشار اطلاعیه‌ای خبر از به پایان رسیدن همکاری با برانکو ایوانکوویچ داد تا داستان مرد کروات و عمانی‌ها پس از ۴ سال به پایان برسد.

طرفداری: پس از توقف عمان مقابل قرقیزستان که به حذف این تیم از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ ختم شد، فدراسیون فوتبال این کشور خیلی زود با انتشار اطلاعیه‌ای خبر از به پایان رسیدن همکاری با برانکو ایوانکوویچ داد تا داستان مرد کروات و عمانی‌ها پس از ۴ سال به پایان برسد.

سرمربی اسبق تیم ملی ایران و پرسپولیس پس از پایان همکاری خود با تیم ملی عمان، مصاحبه‌ای با شبکه عمان اسپورت داشت که مشروح آن را در ادامه می‌خوانیم:

مصاحبه تند برانکو پس از جدایی؛ از من انتظار جادو نداشته باشید

برانکو در خصوص دیدار مقابل قرقیزستان گفت: تمام تلاشمان را کردیم اما متاسفانه موفق به پیروزی برابر قرقیزستان نشدیم. آنچه از دستمان برمی‌آمد انجام دادیم و فرصت‌های خطرناک بسیاری داشتیم. بازی را به مدت ۹۰ دقیقه کنترل کردیم و تا لحظه آخر جنگیدیم ولی ناموفق بودیم. نمی‌توانم بازیکنان را سرزنش کنم؛ فقط یک اشتباه از سوی ابراهیم و خالد رخ داد و حریف از فرصت برای زدن گل تساوی استفاده کرد. این دلیلی بود که پیروز نشدیم و مجوز صعود در دور حذفی را به دست نیاوردیم.

سرمربی پیشین عمان درباره عملکرد تیمش در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تمام تلاشمان را کردیم و تیم را برای این مسابقات آماده کردیم. شاید عربستان مقابل ما در ۲۰ دقیقه پایانی بهتر عمل کرد اما در آن بازی عمان تیم بهتری بود. همینطور امروز مقابل قرقیزستان تیم بهتری بودیم و به گل هم رسیدیم.

ایوانکوویچ ضمن تایید منقضی شدن قرارداد خود با فدراسیون فوتبال عمان، اضافه کرد: قرارداد من در روز اول فوریه منقضی می‌شود و کسی در مورد تمدید صحبت نکرده است. اگر آن‌ها می‌خواستند قرارداد را تمدید کنند، باید قبل از آغاز تورنمنت انجام می‌شد.  

مرد کروات که نسبت به انتقادات صورت گرفته از بازیکنانش راضی نیست، افزود: من با انتقادات صورت گرفته از بازیکنان موافق نیستم. ما باید زمان انتقاد از بازیکنان دقت بیشتری به خرج بدهیم، چون آن‌ها بازیکنان تیم ملی هستند. بازیکنان، افراد کوچکی نیستند؛ شخصیت دارند و تمام توان خود را در زمین مسابقه به کار گرفتند.

برانکو در پاسخ به نقد‌های صورت گرفته از تاکتیک‌های خود، گفت: می‌دانم که بعضی از مربی‌ها تاکتیک‌های خود را ۳ یا ۴ بار حین برگزاری بازی تغییر می‌دهند. این خوب نیست. هر مربی، فلسفه خاص خودش را دارد و من هم فلسفه خودم را دارم.

سرمربی کنار گذاشته شده عمان با لحنی تندتر، ادامه داد: ما برنده نشدیم چون برنده نشدیم! فوتبال همین است. من مربی هستم اما عصای جادویی ندارم! شاید بعضی از مربیان عصای جادویی داشته باشند اما از من چنین انتظاری نداشته باشید.  

البته که من انتظار نتیجه بهتری داشتم ولی این فقط به من بستگی ندارد. چه کاری باید انجام می‌دادم؟ در این چهار سال، می‌دانید این بازیکنان در چه سطحی بودند و حالا به چه سطحی رسیده‌اند؟ بله، من از پیشرفتی که به وجود آوردم راضی هستم. شما باید ببینید که لیگ باشگاهی عمان، ضعیف‌ترین لیگ قاره آسیاست. می‌دانم که شما هم می‌دانید. این چیزی است که باید از فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها بپرسید.

برانکو ایوانکوویچ در پایان گفت: مایلم از فدراسیون فوتبال عمان، هواداران و بازیکنان تشکر کنم. از کار کردن با آن‌ها لذت بردم و از چیزی که اینجا ارائه دادم، راضی هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج