adexo3
۱۳۹۲۲۲۹
۵ نظر
۲۹۰۰
۵ نظر
۲۹۰۰
پ

تنش در اردوی استقلال ناگهان بالا گرفت

با تصمیم جواد نکونام، اردوی خارجی آبی‌پوشان پایتخت لغو شد.

فوتبال ۳۶۰: استقلالی‌ها این روزها در حال گذراندن تمرینات آماده‌سازی خود هستند و طبق برنامه‌ریزی جواد نکونام، تمرینات آبی‌ها به میزبانی کمپ ناصر حجازی در حال برگزاری است؛ آن‌هم در حالی‌که در روزهای گذشته تیم پرسپولیس برای گذراندن اردوی خارجی عازم امارات شد، سپاهانی‌ها به قطر سفر کردند و تیم تراکتور تبریز هم در کشور ترکیه در حال گذراندن اردوی آماده‌سازی است تا از این حیث شاگردان جواد نکونام نسبت به رقبای خود در وضعیتی متفاوت‌تر به سر ببرند.

علی خطیر و جواد نکونام در طول هفته گذشته ۳ جلسه با یکدیگر برگزار کردند و در این جلسات، رایزنی‌ها در زمینه چگونگی فعالیت در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه انجام شد و همچنین مدیرعامل و سرمربی استقلال درباره برگزاری اردوی خارجی به توافق رسیدند. در روزهای اخیر مذاکرات با گزینه‌های موردنظر جواد نکونام با جدیت پیگیری شده و گفته می‌شود که بازیکنانی مانند مهدی تیکدری‌نژاد و محمدحسین اسلامی در آستانه پیوستن به جمع آبی‌پوشان پایتخت قرار گرفته‌اند.

نکونام علیه اردوی ۸ روزه در دبی

آبی‌ها طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار بود فردا (سه‌شنبه) برای گذراندن یک دوره آماده‌سازی 8 روزه عازم کشور امارات شوند و در دبی تمرینات خود را دنبال کنند اما در آستانه سفر به امارات، این اردو لغو شد. باشگاه استقلال در اطلاعیه خود در این‌باره توضیح داد: «در حالی‌که باشگاه استقلال به درخواست سرمربی تیم، مقدمات برپایی اردوی ۸ روزه در دبی را فراهم آورده و بلیت های تمامی اعضای تیم را خریداری کرده بود تا کاروان استقلال فردا (سه‌شنبه دهم بهمن‌ماه عازم امارات شود، صبح امروز جواد نکونام اردوی آماده‌سازی استقلال در امارات را لغو کرد».

بازیکن نگرفتید، اردوی خارجی نمی‌رویم!

جواد نکونام در جلسات خود با علی خطیر عنوان کرده بود که در شرایطی حاضر به برگزاری اردوی خارجی می‌شود که بازیکنان موردنظرش تا پیش از برگزاری اردو جذب شده باشند. گفته می‌شود با توجه به اینکه به جز رافائل سیلوا هنوز خرید بازیکن دیگری قطعی نشده و همین مسئله باعث شده تا نکونام قید برگزاری اردوی خارجی را بزند و طبق آخرین خبرها، تمرینات آماده‌سازی استقلالی‌ها همچنان در تهران دنبال خواهد شد و دیگر خبری از برگزاری اردوی خارجی نخواهد بود!

سرمربی استقلال قید اردوی رایگان را هم زد!

باشگاه استقلال ادامه اطلاعیه خود پیرامون لغو اردوی آماده‌سازی این تیم در امارات توضیح داده است: «این برای دومین‌بار است که اردوی خارجی استقلال در نیم‌فصل لغو می‌شود. پیش از این نیز یک‌بار باشگاه استقلال در آستانه عقد قرارداد برپایی اردوی 10 روزه رایگان در امارات بود که جواد نکونام اعلام کرد تمایلی به اردوی خارجی ندارد. سرمربی استقلال هفته گذشته درخواست برپایی اردوی خارجی را مطرح کرد و این‌بار باشگاه با صرف هزینه دست به فراهم کردن مقدمات برپایی اردوی ۸ روزه در امارات، تهیه بلیت، رزرو هتل، تهیه زمین و امکانات تمرین و ریکاوری، توافق و تعیین دو بازی دوستانه زد که متاسفانه برای بار دوم سرمربی استقلال از برپایی اردوی خارجی منصرف شد».

رابطه‌ای که شکرآب شد؟

مدیرعامل و سرمربی استقلال در شرایطی هفته گذشته 3 جلسه با یکدیگر برگزار کردند که به نظر می‌رسید رابطه میان طرفین با دیگر بهبود پیدا کرده است. با این وجود، ناکامی در جذب بازیکن جدید باعث شده تا بار دیگر خطیر و نکونام در مقابل یکدیگر قرار گیرند و باید دید بعد از شرایط به‌وجود آمده و لغو اردوی خارجی استقلال با تصمیم نکونام، واکنش خطیر چه خواهد بود و در ادامه آیا نکونام به سراغ انجام یک مصاحبه جنجالی دیگر علیه مدیران باشگاه خواهد رفت یا خیر. آن‌طور که به نظر می‌رسد بار دیگر رابطه علی خطیر و جواد نکونام در حال گرویدن به سردی است که این موضوع می‌تواند اتفاق خوبی برای آبی‌ها در برهه حساس کنونی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      تا فدراسیون و کمیته داوران رو دارند بازیکن میخوان چیکار

    • عشق ارتش سرخ

      اینها همش سیاه بازیه نترسیدشماافشاریان راداریدوتاج رابه بازیکن نیازدارید پیش پیش قهرمانی مبارک

    • ناشناس

      لنگی داوراتواین فصل فقط ۱۱امتیازبهتون دادن واقعاخیلی رودارید

    • ناشناس

      وقاحتتون حتی برا خودتونم عجیبه لنگیای بی ریشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج