adexo3
۱۳۹۳۳۱۳
۳۱۱۴
۳۱۱۴
پ

پیش‌بینی جالب ستاره ژاپن از تقابل با ایران

مدافع تیم ملی فوتبال ژاپن معتقد است که آن‌ها برابر ایران کار سختی پیش رو خواهند داشت.

ورزش سه: او در اولین بازی مرحله گروهی مقابل ویتنام به طور کامل بازی کرد و در نیمه اول بازی دوم مقابل عراق تعویض شد. شوگو تانیگوچی مدافع تیم ملی ژاپن از آن زمان تاکنون به میدان نرفته است، اما آمادگی او برای کمک به تیم ملی ژاپن قابل توجه است. این مدافع ژاپن در این باره می‌گوید: "چه از ابتدا شروع کنید چه به به عنوان تعویضی، مهم است که همیشه آماده کمک به تیم باشید."

پیش‌بینی جالب ستاره ژاپن از تقابل با ایران
دو ساعت و نیم پس از پیروزی ژاپن مقابل بحرین در ۳۱ ژانویه، او بازی ایران و سوریه را تماشا کرد؛ دیداری که قرار بود حریف ژاپن را مشخص کند. او در مورد برداشتی که از ایران، حریف ژاپن دارد، گفت: "این یک بازی درگیرانه و جنگجویانه خواهد بود. شیوه آنها تسلط روی توپ است. یک واقعیت وجود دارد که آن‌ها به جزئیات خیلی توجه می‌کنند و جو تماشاگرانشان نیز فوق‌العاده است."
مهدی طارمی مهاجم پورتو که در دیدار مقابل عراق از بازی اخراج شد، محروم خواهد بود اما سردار آزمون ستاره رم که سابقه بازی در لورکوزن آلمان را نیز دارد همچنان حریف سختی است. تانیگوچی ادامه داد: "آنها اکنون می توانند از عمق حمله کنند. بازیکنانی دارند که در کشورهای مختلف بازی می کنند، بنابراین شما با تماشای آنها می توانید متوجه شوید که چه کیفیتی دارند."
او افزود: "اگرچه آنها هم جزو کشورهای آسیایی هستند، اما جو کمی متفاوت است. فکر می‌کنم سطح فوتبال در همه جا ارتقا یافته است. من خودم در خاورمیانه  بازی می‌کنم و این موضوع را به خوبی می‌فهمم."
مدافع ژاپن در مورد احتمال کشیده شدن کار به ضربات پنالتی نیز گفت: "فکر می کنم در ضربات پنالتی خوب هستم. از زمانی که یک فوتبالیست حرفه ای شدم فکر نمی‌کنم خیلی روی این قضیه کار کرده باشم اما در عین حال مهارت خوبی در این زمینه دارم. "
در دیدار مقابل بحرین، مدافع هیروکی ماچیدا در اواسط نیمه دوم وارد زمین شد و سیستم را از دفاع چهار به دفاع سه تغییر داد و به خوبی عمل کرد. تانیگوچی نیز ممکن است نقشی مشابه داشته باشد. او در این باره کفت: "ورود یک مدافع میانی به عنوان تعویضی آسان نیست. شما باید در طول بازی تنش یا درجه حرارت را احساس کنید زیرا روی نیمکت این کار ممکن نیست. هدف ما این است که به صورت سازماندهی شده آماده شویم و وقتی وارد زمین می‌شویم در حالت منظم بازی کنیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج