adexo3
۱۳۹۵۱۱۹
۱ نظر
۸۱۷۵
۱ نظر
۸۱۷۵
پ

مخالفت یک پرسپولیسی با ورود هافبک جدید به تیم!

پرسپولیس با گذشت بیش از یک ماه از جدایی یحیی گل‌محمدی همچنان درگیر مشکلات و حواشی داخلی است که همه آنها از جدایی سرمربی این تیم نشات می‌گیرد.

فرهیختگان: پرسپولیس با گذشت بیش از یک ماه از جدایی یحیی گل‌محمدی همچنان درگیر مشکلات و حواشی داخلی است که همه آنها از جدایی سرمربی این تیم نشات می‌گیرد؛ مخصوصا از وقتی که قرار شد اوسمار جانشین گل‌محمدی شود، و این تصمیم اتخاذ‌شده از سوی مدیریت باشگاه غیر از اینکه دو‌دستگی و چه‌بسا چند‌دستگی در بین سرخپوشان ایجاد کرد، باعث شد برخی از عوامل باشگاه، بازیکنان و حتی اعضای تدارکات در چند وقت اخیر و اردوی امارات حسابی در تیم برای خود جولان دهند. حواشی‌ای که در اردوی یک‌هفته‌ای سرخپوشان در امارات رخ داد همچنان اثراتش در این تیم دیده می‌شود.

گویا در این اردو هوادار متمول با حضور در جمع سرخپوشان مبلغی را در اختیار یکی از همراهان تیم قرار می‌دهد تا بین اعضا تقسیم شود و از قرار معلوم نحوه تقسیم این درهم‌ها چندان عادلانه نبوده و باعث دلخوری افراد زیادی در تیم شده است. در کنار این قضیه نیز اختلافاتی بین اعضای کادرفنی وجود داشته که در نهایت منجر به جدایی یکی از اعضا (محمد عسگری) می‌شود. البته خانبان هم قصد داشته چنین تصمیمی بگیرد که با مخالفت اوسمار مواجه می‌شود. به هر شکل اخباری که از پرسپولیس به گوش می‌رسد نشان می‌دهد چیزی به نام اتحاد و یکدلی در این تیم دیده نمی‌شود و این موضوع اصلا نمی‌تواند به نفع تیم اوسمار باشد. 

مخالفت یک پرسپولیسی با ورود هافبک جدید به تیم!

 اختلاف نظر برای جذب مهاجم خارجی

اینکه در باشگاه پرسپولیس در چند ماه اخیر جذب یک مهاجم خارجی کلی خبرساز شده است واقعا عجیب به نظر می‌آید. این موضوع دقیقا از تابستان آغاز شد و در نهایت نیز بدون در نظر گرفتن نظر یحیی گل‌محمدی اقدام به جذب مهاجم کردند؛ ماجرایی که به نوعی آغاز اختلافات یحیی با درویش بود. اما جالب اینجاست که در شرایط فعلی هم این داستان مجدد قرار است در پرسپولیس تکرار شود. از این جهت که اوسمار نام چند مهاجم خارجی را به باشگاه داد و در نهایت قرار شد ویلن موتا از بین آنها جذب شود. در زمانی که اوسمار در دبی همراه تیمش بود او اصرار کرد که زودتر این انتقال نهایی شود تا مهاجم برزیلی زودتر به تهران آمده و فرصت بیشتری برای هماهنگی با تیم داشته باشد.

ابتدا با خواسته این مربی موافقت شد اما با گذشت چند روز اتفاقی در این زمینه رخ نمی‌دهد و اوسمار متوجه می‌شود که برخی در باشگاه با این قضیه مخالف بوده و خواستار جذب مهاجمان دیگری هستند. گویا یکی از ایجنت‌های نزدیک به باشگاه به مانند ابتدای فصل نام یک مهاجم عراقی را به مدیریت داده و اقداماتی برای حضور این بازیکن در حال انجام است. ماجرایی که اوسمار هم از آن خبردار شده اما فعلا واکنشی از خود نشان نداده است. در حقیقت باشگاه پرسپولیس همان رفتاری که با یحیی در ابتدای فصل داشت را می‌خواهد با اوسمار انجام دهد؛ با وجود اینکه خرید ابتدای فصل آنها ناموفق بود. 

 ارتباط عجیب یک بازیکن با مدیریت باشگاه

یکی از بازیکنان با‌تجربه پرسپولیس در چند هفته اخیر به طرز عجیبی ارتباطش با مدیریت این باشگاه خوب شده تا جایی‌که هر اتفاقی در تیم می‌افتد خیلی زود به گوش مدیریت می‌رسد. این  بازیکن از موقعیت خود نیز استفاده کرده و در چند روز اخیر نیز همه تلاش خود را کرده که بازیکنان به مسائل مالی اعتراض نکنند و اعتصابی نیز در تیمش در کار نباشد. چنین رفتارهایی باعث شده که برخی بزرگ‌ترهای تیم ارتباط‌شان با این بازیکن بسیار سرد شود و به نوعی از او دوری کنند؛ موضوعی که اگر ادامه پیدا کند قطعا در ادامه فصل حواشی به مراتب بیشتری را برای سرخپوشان ایجاد خواهد کرد. 

 نقش پررنگ یک بازیکن در عدم جذب هافبک جدید

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات میلاد سرلک را به خاطر رفتن او به خدمت سربازی از دست داد اما هنوز نتوانسته بازیکنی را جانشین وی کند. ابتدا قرار بود محمد خدابنده‌لو جایگزین سرلک شود و چیزی تا انتقال این بازیکن به جمع سرخپوشان باقی نمانده بود که در نهایت این ماجرا منتفی شد. در ادامه این باشگاه برای جذب علیزاده، هافبک دفاعی گل‌گهر نامه زد که خیلی زود با مخالفت این باشگاه مواجه شد. هر‌چند این شکل بازیکن جذب کردن بیشتر حالت نمایشی داشت. اما اینکه چرا مدیریت باشگاه در جذب جانشین برای سرلک همه تلاش خود را نکرد در نوع خودش جالب است.

در این زمینه با خبر شدیم که یکی از بازیکنان تیم از ارتباط خوبش با باشگاه نهایت استفاده را کرده و به نوعی مخالف جذب یک بازیکن خوب در خط میانی بوده است. از این جهت که این موضوع شاید باعث می‌شد موقعیت او برای ثابت بازی کردن به خطر بیفتد. به هر شکل با شرایط موجود باید اضافه شدن یک هافبک جدید به جمع سرخپوشان را منتفی بدانیم. ناگفته نماند پرسپولیس حتی می‌توانست با یک رقم خیلی خوب و بدون دردسر بشار رسن را قرضی برای نیم فصل دوم جذب کند که به دلیل اشاره شده این انتقال هم نهایی نشد! 

 ادعای عجیب یکی از مهاجمان 

همان‌طور که در خبرها اشاره داشتیم، این روزها در پرسپولیس در داخل بازیکنان و کادرفنی هر فردی ساز خودش را می‌زند و از هیچ اظهارنظری واهمه ندارد. در همین راستا با‌خبر شدیم یکی از مهاجمان پرسپولیس اصلا از جذب یک مهاجم جدید در تیمش استقبال نکرده و از طریق اطرافیان تیم به باشگاه پیغام داده که با وجود او دیگر نیازی به مهاجم جدید نیست و او آنقدر به خودش اطمینان دارد که معتقد است در نیم‌فصل دوم می‌تواند کار را برای تیمش درآورد. این مهاجم خیلی با اعتماد به نفس و با اطمینان گفته که در نیم‌فصل دوم با گل‌های زیادی که برای پرسپولیس خواهد زد این ادعایش را ثابت می‌کند. 

 گزینه عجیب برای مدیرعاملی پرسپولیس

با جدی‌تر شدن برکناری رضا درویش از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی برخی اسم‌های عجیب و غریبی برای مدیریت این باشگاه مطرح شده است. اگرچه برخی هواداران پرسپولیس خواستار بازگشت علی اکبر طاهری به این باشگاه شده‌اند اما برخی کانال‌های هواداری اشاره به نام‌هایی برای تحول باشگاه پرسپولیس دارند که در نوع خودش عجیب است.

در همین راستا از زبان یکی از مسئولان وزارت ورزش شنیدیم این فرد که سابقه مدیریت در یکی از تیم‌های لیگ برتری را در کارنامه خود دارد از طریق فدراسیون فوتبال چند ماهی است که با وزارت ورزشی رایزنی می‌کند تا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شود. اگرچه در سابقه فوتبالی این فرد هیچ نکته روشنی دیده نمی‌شود اما به شکلی از او در برخی کانال‌ها تبلیغ شده است که گویا قرار است کشتی به‌گل‌نشسته را به ساحل برساند، غافل از اینکه این مدیر نه سابقه مدیریت خوبی دارد و نه از لحاظ مالی شرایطی دارد که بخواهد به‌وسیله آن به مدیریت پرسپولیس برسد؛ هر‌چند گفته می‌شود او با گروهی از کارگزارها ارتباط خیلی خوبی دارد و با آنها همکاری‌هایی در زمینه انتقال بازیکن به خارج از ایران داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      سروش رفیعی تیم رو داره یک تنه به فنا میده تو همه‌ی مسائل خودش رو دخالت میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج