اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۹۱۷۹
۱۰۳۳
۱۰۳۳
پ

تقابل ۳+۵ انتقام‌جو در بازی حساس عصر امروز

تراکتور روی بازی با پرسپولیس حساب ویژه باز کرده است. آنها امیدوارند با پیروزی مقابل تیم آشفته و به‌هم ریخته تهرانی ۳ امتیاز شیرین کسب کرده و خود را در جمع مدعیان حفظ کنند.

فرهیختگان: تراکتور روی بازی با پرسپولیس حساب ویژه باز کرده است. آنها امیدوارند با پیروزی مقابل تیم آشفته و به‌هم ریخته تهرانی ۳ امتیاز شیرین کسب کرده و خود را در جمع مدعیان حفظ کنند. تراکتور که همین حالا هم با یک بازی عقب‌افتاده، برای سپاهان و پرسپولیس رقیبی جدی محسوب می‌شود برای اینکه بتواند در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری داشته و همچنان در کورس باقی بماند به پیروزی مقابل پرسپولیس احتیاج دارد. شاگردان خمز برخلاف دیگر رقبا اردوی خوبی را در تعطیلات نیم‌فصل برگزار کردند و تمرینات منسجمی را در دستورکار قرار دادند. با توجه به اینکه بازی هفته گذشته آنها مقابل سپاهان لغو شد این تیم فرصت بیشتری برای آماده‌سازی داشت و حالا در تمرینات به هماهنگی خوبی رسیده است. از این رو با توجه به شرایط نامناسبی که پرسپولیس دارد، تراکتور می‌تواند از این بازی‌ خارج از خانه نهایت استفاده را کرده و خود را ۳۱ امتیازی کند و به یک قدمی سپاهان و استقلال برساند. رقابت این دو تیم با توجه به حساسیت جدول می‌توانست یکی از جذاب‌ترین بازی‌های نیم‌فصل دوم باشد، اما غیبت تماشاگران بدون‌شک روی کیفیت بازیکنان تاثیر گذاشته و از جذابیت این بازی می‌کاهد. این پنجمین بازی پیاپی دو تیم است که بدون تماشاگر برگزار می‌شود. درحالی‌که بازی‌های تراکتور مقابل پرسپولیس همواره یکی از بهترین بازی‌های لیگ بوده و با وجود تماشاگران می‌تواند تنور این دیدار را داغ‌تر کند.

تقابل 3+5 انتقام‌جو در بازی حساس عصر امروز

 تقابل مغضوب‌ها

یکی از زیبایی‌های بازی امروز تراکتور و پرسپولیس حضور بازیکنان سابق مقابل تیم گذشته‌شان است. مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، مهدی عبدی و محمد نادری پنج بازیکن سابق پرسپولیس هستند که حالا باید مقابل تیم سابق‌شان صف‌آرایی کنند. بدون‌شک برای مهدی شیری و محمد نادری با توجه به هافبک‌های پرقدرت پرسپولیس روز سختی در پیش است. از طرفی سیامک نعمتی به‌دنبال انتقام است. او که در بازی رفت نتوانست کار خاصی انجام دهد امیدوار است در بازی برگشت با توجه به جایگاه خوبی که در ترکیب تراکتور پیدا کرده، بتواند ناکامی‌های گذشته را جبران کرده و در بازگشت به ورزشگاه آزادی خوش بدرخشد. شرایط برای شجاع خلیل‌زاده اما از همه سخت‌تر است، پرسپولیس که تیمی هجومی است در سخت‌ترین روزهای خود هم می‌تواند زهردار ظاهر شود. مهاجمان پرسپولیس با توجه به ناکامی هفته قبل روز سختی را برای مدافع ملی‌پوش تراکتور رقم خواهند زد. تقابل با همبازیان سابق در شرایطی که آنها به‌دلیل شکست هفته گذشته برای پیروزی در خانه با‌انگیزه هستند، سخت خواهد بود.

 در این بازی اما از همه با‌انگیزه‌تر مهدی عبدی است. او که در بازی رفت روی نیمکت پرسپولیس نشسته بود حالا در قالب بازیکن تراکتور رودرروی تیم سابقش به میدان می‌رود. حالا که تراکتور تقویت شده و در خط حمله یارگیری کرده است، او رقیبان تازه‌تری پیدا کرده، از این رو هم برای اثبات خود به خمز و هم برای اثبات توانایی‌هایش به پرسپولیس که او را به‌راحتی از دست داد، ‌انگیزه‌های زیادی دارد. به‌نظر می‌رسد عبدی در‌صورتی‌که فرصت بازی مقابل تیم سابقش را پیدا کند از همه با‌انگیزه‌تر است. در سوی دیگر میدان نیز بازیکنانی چون دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی و امید عالیشاه قرار دارند که سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را داشته و حالا در ترکیب پرسپولیس شانس حضور مقابل تیم سابق خود را دارند.

 رکورددار لیگ آماده بازی شد

آماده‌ترین تیم لیگ قبل از تعطیلی مسابقات، تراکتور بود. این تیم در ۵ بازی آخر خود در ۴ مسابقه به پیروزی رسیده بود. تراکتوری‌ها از هفته دهم و بعد از شکستی که مقابل استقلال در تهران تجربه کردند تا پایان نیم‌فصل در هیچ بازی شکست نخوردند در همه بازی‌ها به پیروزی رسیدند، این تیم فقط در بازی مقابل ملوان به تساوی بدون گل رسید و با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در ۵ بازی متوالی، رکورد بیشترین کلین‌شیت را به نام خود ثبت کرد. به این ترتیب تراکتوری‌ها رکورد طولانی‌ترین زمان بسته نگه داشتن دروازه را نیز به خود اختصاص دادند. آنها که ابتدای فصل به‌دلیل دروازه‌بان متزلزل‌شان بارها مورد انتقاد قرار گرفتند رفته‌رفته به هماهنگی لازم رسیدند تا اینکه بعد از چند هفته نوسان و حرکت سینوسی در نتیجه‌گیری به ثبات رسیده و ۵ هفته پایانی را بدون کمترین تزلزل با بهترین نتایج به پایان رساندند. تعطیلات لیگ شاید بدترین اتفاق برای تراکتوری بود که روی دور برد افتاده بود و حالا همه منتظرند تا عملکرد این تیم بعد از یک‌ماه آماده‌سازی را در ادامه مسابقات ارزیابی کنند.

 امید تراکتور به درخشش تازه‌واردها

تراکتور در طول فصل نشان داد در همه پست‌ها به جذب بازیکن نیاز دارد. مخصوصا در خط حمله با توجه به اینکه به یک گلزن شش‌دانگ احتیاج داشتند، ابتدا مهدی عبدی را جذب کردند اما در ادامه این بازیکن نتوانست همه خواسته آنها را برآورده کند، در نتیجه همه تلاش خود را کردند در نقل‌و‌انتقالات زمستانی بازیکنان مورد نیاز تیم را جذب کنند. رحمان جعفری یکی از بهترین خریدهای تراکتور محسوب می‌شود، مهاجم جوان شمس‌آذر در نیم‌فصل دوم برای تراکتور توپ می‌زند. او در تمرینات به‌خوبی ظاهر شده و توجه خمز را به خود جلب کرده است. به‌نظر می‌رسد او حتی نسبت به مهدی عبدی شانس بیشتری برای بازی در ترکیب اصلی دارد. او در نیم‌فصل اول موفق شد ۵ بار گلزنی کند و حالا با شروع نیم‌فصل دوم شانس خود را در بازی مقابل پرسپولیس امتحان خواهد کرد. اگر او بتواند در این بازی نیز گلزنی کند جایگاه خود را در ترکیب اصلی تراکتور تثبیت می‌کند.

سجاد آشوری دیگر مهاجمی است که تراکتوری‌ها در نیم‌فصل جذب کردند. جدایی این بازیکن از جمع ذوب‌آهنی‌ها چندان کار سختی نبود و او نیز با توجه به اینکه تراکتور خط حمله خلوتی دارد، می‌تواند یکی از شانس‌های بازی مقابل پرسپولیس باشد. آشوری برای حضور در خط حمله تراکتور رقابت سختی با رقبای جوانش دارد.

مدیران تراکتور هرچند تلاش کردند یک مهاجم خارجی برای تیم‌شان در تعطیلات زمستانی جذب کنند، اما درنهایت به یک وینگر صربستانی رسیدند. میلوش دلتیچ، جدیدترین بازیکن حاضر در تمرین تیم تراکتور است. از این رو شاید کمترین شانس را برای حضور در ترکیب ثابت داشته باشد. با این حال طبق شنیده‌ها هنوز کارت بازی او صادر نشده و حتی اگر صادر شود هم به‌دلیل مدت کمی که با تیم تراکتور تمرین داشته بعید است خمز او را در ترکیب ثابت به میدان بفرستد. با این حال با توجه به جدایی خمینز و قنبری از تراکتور می‌توانیم شانسی را برای این وینگر صربستانی قائل باشیم، مخصوصا اینکه او در نیم‌فصل اول عملکرد خوبی در یونان داشت و مهره‌ای تاثیرگذار و فیکس در تیمش بود.

 از آشوب فاصله بگیر

نیم‌فصل اول برای تراکتوری‌ها اصلا ساده و راحت نبود، آنها علاوه‌بر رقابتی که در مسابقات داشتند از اختلافی درونی نیز رنج می‌بردند. انتقادهای مکرر سرمربی این تیم از بازیکنان بعد از مسابقات و گلایه‌هایی که از عوامل باشگاه مخصوصا در یارگیری‌ها داشت، نشان می‌داد آن اتحاد لازم وجود ندارد. رفته‌رفته اما با دخالت مالک باشگاه تراکتور و جلسه‌ای که با پاکو خمز داشت شرایط تغییر کرد و آنها روی دور برد افتادند. حالا با اتفاقاتی که در نیم‌فصل رخ داده و یارگیری تیم تراکتور باید منتظر عملکرد تازه‌ای از این تیم باشیم. اگر خمز به روند گذشته خود ادامه دهد بدون‌شک با توجه به نتیجه بازی مقابل پرسپولیس، در کنفرانس خبری حرف‌های تازه‌ای برای گفتن خواهد داشت. اگر این‌بار نقل‌و‌انتقالات برای او و باشگاه راضی‌کننده باشد، شاید از جنجال و حاشیه این تیم کاسته و آنها بالاخره روی آرامش را به خود ببینند. نتیجه بازی با پرسپولیس بدون‌شک در ادامه روند این تیم تاثیر زیادی می‌گذارد و می‌تواند آنها را به‌عنوان یک مدعی حفظ کرده یا از کورس رقابت کنار بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج