adexo3
۱۴۰۱۶۸۷
۱۴۹۷
۱۴۹۷
پ

شاگرد اینزاگی، پشت اخراج فرهاد مجیدی!

اشتباه مرگبار مدافع برزیلی کلباء در بازی دیروز، یکی از علل اصلی شکست ببرها بود.

ورزش سه: دوران حضور فرهاد مجیدی در اتحاد کلباء پس از ۵۰ مسابقه به پایان رسید. سرمربی سابق استقلال در فصل قبل توانست این تیم اماراتی را به بهترین رتبه خود در تاریخ لیگ امارات برساند ولی در این فصل دور از انتظار ظاهر شد و در نهایت منجر به قطع همکاری طرفین شد.

شاگرد اینزاگی، پشت اخراج فرهاد مجیدی!

پس از شکست روز گذشته کلباء برابر البطائح، امروز مدیریت این باشگاه و فرهاد مجیدی برای جدایی به توافق رسیدند. این باخت در شرایطی رقم خورد که قایدی ابتدا ببرها را پیش انداخت اما در ادامه اشتباهات مرگبار خط دفاعی، منجر به شکست کلباء شد. باختی می توان ردپای یک برزیلی را در آن پیدا کرد.

والاس دوس سانتوس مدافع برزیلی و بلندقامتی است که در نقل و انتقالات تابستانی به اتحاد کلباء پیوست. بازیکنی که سابقه بازی در لاتزیو و براگا را نیز دارد و به همراه بیانکوچلستی، قهرمان جام حذفی و سوپرجام ایتالیا شده است.

در شرایطی که تصور می شد با حضور والاس در قلب خط دفاعی اشتباهات مدافعان کلباء کاهش پیدا کند، اما نه تنها اینگونه نشد بلکه او در تعدادی از دیدارهای این فصل و بخصوص مسابقه روز گذشته، کمر تیمش را شکست که در نهایت منجر به قطع همکاری مجیدی و کلباء شد.

در وقت های تلف شده نیمه اول بازی روز گذشته بود که ارسال محمد جمعه به روی دروازه با ضربه سر آناتوله برتراند منجر به گل تساوی البطائح شد. جایی که توپ با عبور از بالای سر والاس، به مهاجم کامرونی رسید و او توانست برای تیمش گلزنی کند.

این مدافع برزیلی که زیر نظر سیمونه اینزاگی برای لاتزیو به میدان رفته بود، روی گل دوم اشتباه فجیع، آماتورگونه و عجیب و غریبی داشت. در دقیقه 63 بود که کلباء برای رسیدن به گل دوم روی دروازه حریف خیمه زده بود که مدافع البطائح به قصد کاهش فشارها، به زیر توپ کشید و آن را به زمین میزبان دفع کرد.

شاگرد اینزاگی، پشت اخراج فرهاد مجیدی!

شاگرد اینزاگی، پشت اخراج فرهاد مجیدی!

شاگرد اینزاگی، پشت اخراج فرهاد مجیدی!

شاگرد اینزاگی، پشت اخراج فرهاد مجیدی!

شاگرد اینزاگی، پشت اخراج فرهاد مجیدی!

در شرایطی که محمد سبیل کاپیتان کلباء کاملا روی توپ کنترل داشت و آناتوله برتراند  از پشت تلاش می کرد توپ را از آن خود کند، اما مدافع کلباء در دفع یا پاس دادن آن عاجز بود و به شکل عجیبی روی زمین افتاد. با این اوصاف، توپ به والاس رسید و او کنترل بهتری روی توپ داشت.

اما مشخص نشد که این مدافع در نهایت قصد داشت چه تصمیم روی این توپ بگیرد و در نهایت این آناتوله برتراند بود که از پشت سر آمده و صاحب توپ شد و با یک ضربه نرم، گل دوم را به ثمر رساند. کلباء نیز روی همین دو اشتباه والاس تن به شکست داد تا این مدافع برزیلی سهم عمده ای در برکناری مجیدی داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج