adexo3
۱۴۱۱۳۱۰
۱۰ نظر
۵۲۵۴
۱۰ نظر
۵۲۵۴
پ

کَل‌کَل خنده‌دار هواداران آبی و قرمز در ساعات اخیر

از روزهای گذشته خبرهایی مربوط به مقصد بعدی مهدی قایدی و احتمال حضورش در پورتو شنیده می‌شود.

برترین‌ها: از روزهای گذشته خبرهایی مربوط به مقصد بعدی مهدی قایدی و احتمال حضورش در پورتو شنیده می‌شود. آن طور که میگویند قرار است قایدی جانشین طارمی شود و خب طارمی رهسپار اینتر خواهد شد، همین خبرها اما هواداران استقلال و پرسپولیس را به جان هم انداخته، در ادامه مطلب متوجه جزئیات خواهید شد:

کاربری به نام امیر در واکنش خبر انتقال قایدی به پورتو در توییتی نوشت: به عنوان یه استقلالی حاضرم قایدی به استقلال نیاد و انتقالش به پورتو خیلی زود رقم بخوره. باشو میتونه راهی را که طارمی ترسید بره را ادامه بده. پورتو میتونه سکوی پرتاب فوق‌العاده‌ای برای یکی از تکنیکی‌ترین بازیکنان فوتبال آسیا باشه و حالا که قایدی سن مناسبی داره، خیلی زود اون را توی لیگای خیلی معتبرتر از پرتغال ببینیم.

کَل‌کَل خنده‌دار هواداران آبی و قرمز در ساعات اخیر

کاربر کلاغ آبی در پاسخ به توییت امیر نوشت: ترسید؟ از چی ترسید؟ از پورتو به اینتر رفتن میشه ترس؟ واسه یه خبر که معلوم نیست حتمی بشه یا نه کری بچگانه نخونید. البته حقم دارید پورتو میشه بزرگترین تیمی که یک بازیکن استقلالی توی تاریخ این باشگاه تونسته بره. ببین طارمی تو آرزوهای استقلال آقای گل شده و قهرمان؛ بعد یک بچه میاد میگه ترسید.

بلو لوگان که طرفدار استقلال است پاسخ کلاغ آبی را اینگونه داد: به کلاغ آبی بگید بره اسم ایرج دانایی‌فر، آندرانیک اسکندریان، داریوش یزدانی، رضا عادلخانی و ناصر حجازی رو سرچ کنه، راجب‌شون بخونه بعد بیاد با پورتو پرتغال برای استقلالی‌ها کری بخونه. ما توی منچستر یونایتد لژیونر داشتیم که توی خواب هم نمی بینید ، تهش بدترین خرید های تاریخ بایرن مونیخ رو تشکیل بدید.

کلاغ آبی هم در جواب بلو لوگان نوشت: خب من رفتم سرچ کردم و نتیجه سرچ را خدمت شما و اون دوست نونهالمان عرض میکنم؛

۱_ایرج دانایی فر؛ مهم‌ترین تیمی که بازی کرده تولسا آمریکا

۲_اندرانیک اسکندریان؛ مهم‌ترین تیمی که بازی کرده تیم فوتسال کاسموس نیویورک

۳_داریوش یزدانی مهم‌ترین تیم لورکوزن یک فصل حضور

۴_محمدرضا عادلخانی مهم‌ترین تیم بایرمونیخ ۲

۵_مرحوم حجازی مهم‌ترین تیمی که بازی کرده؛ در افسانه‌های استقلالی منچستریونایتد و در واقعیت محمدان بنگلادش

اگر غیر از این بود حتما عکس تیمی منچستر که حجازی توی تیم هست را منتشر کنید وگرنه افسانه‌های خیالی شما جایی در کری فوتبالی نداره.

حاج محمد هم در پاسخ کری خوانی بلو لوگان نوشت: حاجی چطوری ناصر حجاز را موفق‌ترین لژیونر میدونی کلا ۴ بازی واسه منچستر کرده بعد برگشته ایران، بعد به علی کریمی با ۴۲ بازی و ۴ گل واسه بایرن میگی بدترین لژیونر.

آرطا هم اینگونه جواب حاج محمد را داد: حالا که بحثش شد حضور حجازی در منچستر مربوط میشه به بعد از جام جهانی ۱۹۷۸ زمانی که منچستر خیلی تلاش کرد برای جذب ناصر حجازی ولی این انتقال به سرانجام نرسید.

فوتبال ایران کم از این انتقال‌های ناتمام نداشته؛ انتقال کریم باقری به بایرن، انتقال طارمی به میلان، آرسنال و خیلی تیم‌های دیگه، انتقال مهرداد اولادی به اسپانیا، انتقال مجاهد خذیراوی به بارسلونا و خیلی انتقال‌های دیگه که بعضا به دلایل عجیب و غریب به نتیجه نرسید.

کاربر ردبوی هم پاسخ آرطا را داد: آره منچستر خیلی سخت خواهان ناصر حجازی بود، ولی نتونستن بگیرن، برای همینم ناصرخان رفت محمدان بنگلادش که بعد منچستر و تراکتور اوله

صادق هم با این عکس برای ردبوی کری خوانی کرد و نوشت: یک سه جانبه و محمدان معذرت

کَل‌کَل خنده‌دار هواداران آبی و قرمز در ساعات اخیر

بلو لوگان هم در اثبات حرف‌هایش نوشت: بنده خدا را با قانون مسخره توی ایران نگه داشتن تا یونایتد بره گری بایلی را جذب کنه و ....

موفق‌ترین بازیکن ایرانی با سه قهرمانی ملت‌های آسیا و یک قهرمانی باشگاه‌های آسیا

روی دست ناصر حجازی بازیکن تو ایران نبوده و نیست و نخواهد بود

حالا هرچقدر دوست دارید با علی کریمی و وحید هاشمیان کری بخوانید.

کَل‌کَل خنده‌دار هواداران آبی و قرمز در ساعات اخیر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      سه‌ بازيکن از پرسپولیس رفتن بايرن مونیخ علی دایی و کریمی و هاشمیان،دیگه بقيه بازیکنان که رفتن بوندسلیگا باقری مهدوی کیا میناوند بماند،بعد اينا میگن با طارمی حال کنید خخخ. اولا پورتو نمیری این نیمار آسیا!!!بعدشم اگه اينو خواستن سال اول دیپورت و مياد کیسه‌

    • ناشناس

      خجالت نمیکشیدمثل بچه ها باهم کری میخونیددلار شد۶۵ کرایه خونه ها سر به فلک کشیده خونه وماشین خریدن شده ارزو ،گوشت نمیتونی برای خونت بخری .....بعد نشستین مثل کنیز حاج باقر چرت وپرت میگین فلانی رفته پرتو بهمانی میخواسته بره منچستر اون یکی رفته اسپانیا به شماها چی میرسه سرتون را با همین چیزا پر کنید 😥😥😥😥

    • ناشناس

      داداش من خودم استقلالیم،منتهی طارمی از پورتو به اینتر رفت،این ترسیدنه یا سکوی پرتاب؟؟؟؟؟؟ فکنم زیاد اهل فوتبال نیستا

    • Barcelona🩵❤️

      واقعا پرسپول با این همه لژیونر نباید ایجوری کری بخونه ولی از همه مهمتر امکان داره ۴ سال دیگه نتونیم اینجوری کری بخونیم چون وضعیت زندگی داره خیلی سخت میشه دلار ۶۵ تومن پراید ۳۰۰ تومن

    • ناشناس

      دس خوش

    • زارعی

      ببخشید این هاشمیان ودایی ودایی میکنی اول رفتن اروپا بعد اومدن لنگ

    • ناشناس

      البته یه افتخاردیگه هم کیسه هادارن یورگن کلوپ اسم سیروس دین محمدی تویکی لزمصاحبه هاش آورده. ههخخ

    • ناشناس

      پررو تر از کیسه کش جماعت خودشون هستند الان میگن تو لیگ برتر هم ما بیشتر قهرمانی داریم دربی هم بیشتر بردیم سه بازیکن ما بازیکن سال آسیا شدن آقا ما قبول داریم شما دو قهرمانی تو آسیا دارید مال زمان خوارزمشاهیان نوش جونتون

    • میم الف

      من متاسفم ک روز ب روز داریم فقیر تر میشیم و دلار داره میره رو ۷۰ بازم دغدغه ی اینا قرمز و آبیه .... ایران درست نمیشه

    • ناشناس

      لنگی های بدبخت که سند اصالت و مبدا شما بولینگ عبده هست که همه میدونن بعدش شاهین که نابودش کردن همه سرازیر شدد اونجا زمون افتخارترین تاج و استقلال اصلن لنگ وجود خارجی نداشته.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج