۱۴۱۱۶۹۶
۲۱۸۸
۲۱۸۸
پ

حرف‌های جنجالی بازیکنی که ۹۰ دقیقه فحش خورد!

رضا جعفری با شعارهای تند هواداران نساجی به شدت متعجب شد.

ورزش سه: رضا جعفری مهاجم تیم ملوان روز گذشته اثر مستقیمی روی گل تیمش داشت و پاس گل را به محمدرضا سلیمانی ارسال کرد تا این بازیکن دروازه را باز کند.

جعفری در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی نفس‌گیری بود و نساجی باتوجه به شرایط جدول برای سه امتیاز آمده بود و نیاز مبرمی به برد داشت. ما هم باتوجه به شرایطمان ملزم به کسب پیروزی بودیم. خداراشکر بازی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت داشتند و در این شرایط هر تیمی که بتواند از فرصت‌هایش استفاده کند، برنده بازی است.  

حرف‌های جنجالی بازیکنی که ۹۰ دقیقه فحش خورد!

مهاجم ملوان که در این بازی پاس گل داد، در این خصوص اظهار داشت: عملکرد فردی زمانی مهم است که عملکرد تیمی هم خوب باشد. من قبل از خودم تلاش می‌کنم که هر طور شده برای تیم مثمر ثمر باشم و خوشحالم که پاشم، گل شد.  

او درباره تغییر پست و کاهش گل‌هایش عنوان کرد: من تمام تلاشم این است که مثمرثمر باشم. خوشحالم برای محمدرضا سلیمانی که گل می‌زند و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم همینطور ادامه دهد.

مهاجم ملوان در مورد شانس کسب سهمیه توضیح داد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و از اول فصل هم همین بوده، ما به خود باوری و این درجه رسیدیم که به خودمان اعتماد داشته باشیم. ما در هر بازی برای برد وارد زمین می‌شویم و سعی می‌کنیم در عین حال بازی خوبی را انجام دهیم و از بازی لذت ببریم. تیم ما خیلی دیر بسته شد و همه فکر کردند باید در لیگ بمانیم اما الان شانس سهمیه هستیم و تمام تلاشمان را هم خواهیم کرد.

جعفری با اشاره به شعار هواداران نساجی علیه او، گفت: نمی‌دانم چرا به من فحاشی کردند. من در نساجی بی‌حاشیه کار کردم و وقتی هم باشگاه من را نخواست جدا شدم و در این مدت هم هیچ حرفی نزدم و اصلا برایم تعجب‌آور بود که به من فحش دادند.

این بازیکن ادامه داد: متاسفانه هوادارن نساجی دسته جمعی به من توهین رکیک و خانوادگی کردند و اصلا انتظارش را نداشتم و سوالم این است که چرا؟ به هر حال من برای نساجی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این تیم در لیگ بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج