adexo3
۱۴۱۲۴۴۳
۱۰۵۶
۱۰۵۶
پ

دلایلی که نشان می‌دهد خطیر، از هواداران استقلال می‌ترسد!

باشگاه استقلال که دو روز پیش اعلام کرده بود به درخواست سرمربی تمرین روز چهارشنبه این تیم با حضور هواداران برگزار می‌شود، در اطلاعیه‌ای عجیب تصمیم قبلی را کنسل کردند.

فرهیختگان: باشگاه استقلال که دو روز پیش اعلام کرده بود به درخواست سرمربی تمرین روز چهارشنبه این تیم با حضور هواداران برگزار می‌شود، در اطلاعیه‌ای عجیب تصمیم قبلی را کنسل کردند.

دلایلی که نشان می‌دهد خطیر، از هواداران استقلال می‌ترسد!

در این اطلاعیه بامزه نوشته شده به توصیه وزارت ورزش به علت همزمانی با عید فطر تمرین چهارشنبه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود! احتمالا ارجاع لغو حضور هواداران در تمرین به وزارت ورزش «غیر واقعی» است، بدتر اینکه ربط دادن آن به عید فطر هم طنزآمیز است.

در هفته‌های اخیر بحث‌های زیادی درباره گرانی بلیط بازی‌های استقلال مطرح بود و برخی دلیل آن را ترس مدیران استقلال از حضور هواداران و شعارهای منفی علیه مدیریت می‌دانستند. در اظهار نظر صبح سه‌شنبه مدیر عامل استقلال معلوم شد او و همکارانش واقعا دوست ندارند هواداران زیادی به ورزشگاه بیایند. خطیر امروز برای پاسخ به گرانی بلیط آزادی در موقع میزبانی استقلال در جمله‌ای تاریخی گفته «برای دیدن بازی آرسنال ۱۲۰ یورو هزینه کردم».

درباره نامربوط بودن استدلال مدیر استقلال کلمه‌ای ارزش نوشتن ندارد، اما فرامتن این اتفاقات و لغو حضور هواداران در تمرین چهارشنبه این تیم فقط «ترس» نمایان است نه چیز دیگری!
 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج