۱۴۱۳۴۰۹
۳ نظر
۶۸۳۰
۳ نظر
۶۸۳۰
پ

خبرگزاری اصولگرا خواستار محرومیت حضور زنان در ورزشگاه‌ها شد

حضور یک دختر بی‌حجاب در زمین درزشگاه اراک و به آغوش کشیدن دروازه‌بان استقلالکه منجر به درگیری مسئولان نیروی انتظامی با برخی از بازیکنان استقلال شد با واکنش رسانه‌ها روبرو شد.

برترین‌ها: حضور یک دختر بی‌حجاب در زمین درزشگاه اراک و به آغوش کشیدن دروازه‌بان استقلالکه منجر به درگیری مسئولان نیروی انتظامی با برخی از بازیکنان استقلال شد با واکنش رسانه‌ها روبرو شد.

خبرگزاری فارس در یادداشتی در این باره نوشت:  از مدتها قبل عده ای در دفاع از حضور زنان در استادیوم های ورزشی استدلال می کردند که حضور بانوان می تواند فضای بعضا غیر فرهنگی استادیوم ها را اصلاح کند و مانع فحاشی ها و اقدامات غیر فرهنگی دیگر شود. اگرچه در روزهای ابتدایی حضور بانوان تاثیرات این چنینی داشته اما با گذشت زمان نه تنها وضعیت استادیوم ها اصلاح نشد بلکه برخی از افراد خاص به مصداق همرنگ جماعت شدن گوی سبقت را در مسائل غیر فرهنگی از مردان ربودند.

خبرگزاری اصولگرا خواستار محرومیت حضور زنان در ورزشگاه‌ها شد

این امر ناخواسته محرومیت جدیدی را برای بانوان علاقه مند به فوتبال برای حضور در استادیوم ها ایجاد می کند چرا که به دلیل فضای غیرفرهنگی، بسیاری از خانمهای علاقه مند حاضر به حضور در استادیوم ها نمی شوند و محیط ورزشگاه رفته رفته به جولانگاه افرادی با شرایط خاص محدود می شود.

اما نکته مهمتر در جریان بازی دیروز تضعیف پلیس در جریان ممانعت از جیمی جامپ زن بی حجاب بود. به طوری که دروازه بان استقلال با بغل کردن این فرد، به همراه برخی دیگر از همراهانش در حمایت از او شروع به حمله به پلیس کردند. اقدامی جوگیرانه که در فضای مجازی به تک چرخ زدن جوانک ها در جلوی مدارس دخترانه تشبیه شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      در شهر تبریز. میگویند به خاطر وجود خانمها. حرفهای زشت زده نشده. با این که بازی رو باختند. آسیبی به ورزشگاه زده نشده. توی اراک هم به خاطر. یک دختر که وارد زمین شده میگن نباید خانمها به ورزشگاه بیایند.

    • وحید

      دمت گرم اقای حسینی و مرادمند 👏👏👏👏👏

    • ناشناس

      واقعا برای خانم های بی عفت و آقایون بی غیرت متاسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج