۱۴۱۳۹۷۵
۱۳ نظر
۱۵۴۱
۱۳ نظر
۱۵۴۱
پ

رضایی: استقلالی‌ها از سایه پرسپولیس هم می‌ترسند

شیث رضایی کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: استقلال فوتبال خوبی بازی نمی کند ولی خوب نتیجه گرفته است.

خبرورزشی: شیث رضایی کاپیتان سابق پرسپولیس یکی از پیشکسوتانی است که همیشه رک و صریح حرف می‌زند. شیث که با وجود دوری از فوتبال همچنان پیگیر مسائل تیم محبوبش است، می‌گوید این تیم نسبت به استقلال شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ دارد. حرف‌های بی پرده کاپیتان سابق پرسپولیس را در خصوص شرایط این روزهای این تیم، حواشی به وجود آمده بین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و البته سایر مسائل مربوط به پرسپولیس در ادامه می‌خوانید:

رضایی: استقلالی‌ها از سایه پرسپولیس هم می‌ترسند

شرایط این روزهای پرسپولیس را با اوسمار چطور می‌بینی؟

اول باید از یحیی گل محمدی به خاطر تمام زحماتی که برای پرسپولیس کشید و روزهای فوق العاده‌ای که برای ما ساخت، تشکر کنم. با یحیی حال ما خوب بود و نتایجی که در پرسپولیس گرفت شاید تا سال‌ها تکرار نشود. امیدوارم گل محمدی هرجا که هست موفق باشد و بهترین‌ها را برای او آرزو می‌کنم. هرچند اوسمار در ابتدا گزینه مناسبی برای پرسپولیس به نظر نمی‌رسید ولی رفته رفته نشان داد مربی خوبی است و از تیمش شناخت دارد. پرسپولیس فوتبال زیبایی بازی می‌کند، نتایج خوبی گرفته و به نظرم شرایط تیم خیلی خوب است. امیدوارم تا هفته پایانی همین روند ادامه داشته باشد و در نهایت بتوانیم قهرمان شویم.

با توجه به شرایط فعلی شانس کدام تیم را برای قهرمانی بیشتر می‌دانی؟

استقلال فوتبال خوبی بازی نمی‌کند ولی خوب نتیجه گرفته است. من فکر می‌کنم در بازی‌های باقی مانده امتیاز از دست خواهد داد و من شانس پرسپولیس را برای قهرمانی بیشتر می‌دانم. البته این حرف‌ها روی کاغذ است و ممکن است استقلال با همین نوع بازی هم بتواند در نهایت قهرمان شود. با این حال تجربه فوتبالی من می‌گوید این تیم امتیاز از دست خواهد داد و پرسپولیس به قهرمانی خواهد رسید.

استقلالی‌ها می‌گویند که نمی‌گذارند تیمشان قهرمان شود و مدام در صحبت‌هایشان به پرسپولیس کنایه می‌زنند. در این خصوص چه صحبتی داری؟

آن‌ها از اول فصل عادت به شلوغ بازی دارند و چون کسی جلویشان را نگرفته به کارشان ادامه می‌دهند. بالاخره یکجا مجبور می‌شوند جلوی آن‌ها را بگیرند و من اصلا نگران بازی روانی آن‌ها نیستم. این بازی‌ها نخ نما شده و خود هواداران استقلال هم می‌دانند ماجرا چیست. واقعیت این است که استقلال حتی از سایه پرسپولیس هم می‌ترسد و این موضوع را در بازی رفت دربی و بعد از مساوی که از ما گرفتند، کاملا دیدیم که چطور دور زمین می‌دویدند و خوشحالی می‌کردند. حالا که پرسپولیس به آن‌ها نزدیک شده دارند وارد حاشیه می‌شوند تا بهانه‌هایی برای ناکامی‌احتمالی در پایان فصل جور کنند و به نوعی هوادارانشان را گول بزنند. البته من فکر نمی‌کنم استقلالی دیگر وجود داشته باشد که گول این حرف‌ها را بخورد. استقلالی‌ها سال‌هاست همین حرف‌ها را می‌زنند که اصلا حرفشان برای ما اهمیت ندارد. آقایانی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند و می‌گویند که نمی‌گذارند قهرمان شوند. چطور دو سال قبل گذاشتند شما قهرمان شوید؟ فقط آن موقع همه چیز خوب بود و آن سال فوتبال پاک بود؟ هر وقت شما ناکام هستید و زور بردن در زمین را ندارید، فوتبال ناپاک است و دست‌های پشت پرده نمی‌گذارند شما قهرمان شوید؟ ما آنقدر جام داریم که اگر قهرمان هم نشویم مشکلی نیست و باز هم به تیممان افتخار می‌کنیم که بهترین بازی‌ها را انجام می‌دهد و ما با دیدن بازی‌های پرسپولیس کیف می‌کنیم. خود استقلالی‌ها هم اکثرا از نحوه بازی تیمشان راضی نیستند. با این حال اگر با همین شیوه هم قهرمان شوند، مشکلی نیست و من به عنوان یک پرسپولیسی می‌گویم نوش جانشان. مرد باشید و در زمین بازی کنید. همه چیز را گردن این و آن نیندازید و برای قهرمانی بجنگید. اگر توانستید که نوش جانتان ولی اگر نتوانستید، به حریف تبریک بگویید. حالا که حرف استقلالی‌ها شد یک چیزی در نیم فصل اول از جواد نکونام خطاب به یحیی گل محمدی شنیدم که واقعا فقط به آن می‌خندیدیم و متعجب شدم که چطور توانست به یحیی بگوید تو در حد من نیستی! گل محمدی بهترین و پرافتخارترین مربی ایرانی است و این آقایان تا آخر عمرشان هم نمی‌توانند در مربیگری به افتخارات یحیی برسند. بعد همین افراد می‌گویند یحیی در حد ما نیست که باید فقط به این صحبت‌ها خندید.

با توجه به شرایط فعلی به نظرت قرارداد اوسمار باید برای فصل بعد تمدید شود؟

من فکر می‌کنم مربی خوبی است و عملکردش این را نشان می‌دهد. او بهترین گزینه برای پرسپولیس است و حتی اگر تیم امسال قهرمان نشد، بهتر است با اوسمار تمدید کنند. او بازیکنان و جو تیم را می‌شناسد و قطعا با این فوتبالی که تیمش بازی می‌کند، می‌تواند موفق شود.

خیلی از بازیکنان پرسپولیس هم وضعیتشان برای فصل آینده نامشخص است و قراردادشان به پایان می‌رسد. در این خصوص چه صحبتی داری؟

این مسئله‌ای که در مورد اتمام قرارداد بازیکنان مطرح شده را، قطعا مدیران باشگاه، سید جلال حسینی، افشین پیروانی و اوسمار هم می‌دانند و از اهمیت حفظ این نفرات خبر دارند. شک نکنید که به موقع قرارداد ستاره‌های تیم تمدید می‌شود و مشکلی پیش نمی‌آید.

مشکلی که وجود دارد این است که تیم‌های پولدار برای جذب این بازیکنان اقدام می‌کنند و ممکن است کار پرسپولیس برای تمدید قرارداد سخت شود.

خب اقدام کنند. اگر قرار است به خاطر پول بیشتر بازیکن بازی در یک تیم شهرستانی را به بازی در بزرگترین تیم ایران ترجیح دهد، همان بهتر که برود. پرسپولیس همیشه تیم بوده و به یک یا دو بازیکن متکی نیست. همه این بازیکنان آرزوی بازی در پرسپولیس را دارند و باید هم همین طور باشد. از قدیم شرایط پرسپولیس اینطور بوده که کمتر و دیرتر از سایر تیم‌ها پول می‌داده است و این موضوع چیز جدیدی نیست. بازیکن باید پولش را بگیرد و کاملا حق دارد. با این حال نباید این طور باشد که بازیکن برای پرسپولیس صبر نکند و فورا به اولین پیشنهادی که برایش می‌آید، جواب مثبت دهد. البته بازیکنان حق دارند برای خودشان تصمیم بگیرند. در زمان بازی هم همین گونه بود. یادم نمی‌رود که حبیب کاشانی یک روز من را خواست تا به دفترش بروم. وقتی رسیدم به من گفت از قطر پیشنهاد دارم. حتی اجازه ندادم بگوید از کدام تیم است و مبلغ پیشنهادی شان چقدر است. بلافاصله به او گفتم من کاپیتان پرسپولیس هستم و جایی نمی‌روم. من تا روزی که پرسپولیس من را می‌خواست، بدون معطلی به همه پیشنهاداتم جواب رد می‌دادم چون بازی برای پرسپولیس با هیچ تیمی‌قابل مقایسه نیست. حرف آخرم را با یک شعار می‌زنم. لوگوی باشگاه را روی سینه می‌زنند و اسم بازیکنان را پشت پیراهن. دلیلش این است که آن لوگو همیشه روی سینه ماندگار است ولی نام بازیکنان مدام عوض می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      عشقی رضایی

    • ناشناس

      موتور گازیتو هنوز داری خخخخخخ بدو تا برسی

    • ناشناس

      ای بدو ای بدو لنگی ساکت میگم مجیدی بیاد سراغت خخخخخ

    • ناشناس

      میگم آخر بعد این همه دویدن بهش رسیدی... شیث ... دنبال فرهاد بدو آی بدو آی بدو...

    • ناشناس

      دوکلمه از مادر عروس خخخخخ

    • ساسان

      برو بچه قشنگ اوا

    • بی نام

      شما برو خودتو جمع کن

    • ناشناس

      شیث رضایی 😁😁😁😁😁😁🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 اگر به همون دوندگی ادامه میدادی تا حالا ۵ بار گره زمین رو دور میردی 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • ناشناس

      البته اونکه بله سایه داور خیلی ترس داره
      ولی لنگ رو باید شست و گذاشت کنار

    • ناشناس

      واسه لنگ همین بس که تو و سپهر حیدری کاپیتان و پیشکسوتشون هستین

    • ناشناس

      این هنوز زنده است چقدر لیگ مسخره بود که این بهترین مدافع بوده

    • داود غنی

      این عتیق ها زمان خودشون هم عددی نبودن / حالا اومده اراجیف میگه .

    • اس عشق

      آره داور فدراسیون کمیته داوران ترس داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج