۱۴۱۴۶۰۲
۸۶۱
۸۶۱
پ

بغض آبی‌های لندن در استمفوردبریج ترکید

تیم فوتبال چلسی با نتیجه ۶-۰ در استمفوردبریج اورتون را در هم کوبید.

ورزش سه: در آخرین بازی هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان اورتون بود. آبی‌ها درنهایت با درخشش دوباره و پوکر کول پالمر موفق شدند با پیروزی‌ای پرگل به مصاف منچستر سیتی در نیمه‌نهایی جام حذفی بروند.

بغض آبی‌های لندن در استمفوردبریج ترکید

آبی‌ها بازی را خوب شروع کردند. پس از چند دقیقه مالکیت توپ و مدیریت بازی، و خلق چند موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه ۱۳ روی حرکت عالی پالمر، جکسون در پشت محوطه صاحب توپ شد. او سپس توپ را به پالمر در لبه محوطه برگرداند و این بازیکن با شوتی زیبا به گوشه دروازه توانست بازی را ۱-۰ کند.

بغض آبی‌های لندن در استمفوردبریج ترکید

۵ دقیقه بعد پالمر اختلاف را دو برابر کرد. مودریک در سمت چپ محوطه به توپ رسید و آن را مقابل دروازه فرستاد. جایی که جکسون شوت‌زنی کرد اما پیکفورد توپ را دفع کرد و در ادامه پالمر روی ریباند با ضربه سر دروازه خالی را باز کرد.

بغض آبی‌های لندن در استمفوردبریج ترکید

در ادامه بازی آرام شد و چلسی با اینکه مالکیت را در اختیار داشت اما نتوانست دروازه اورتون را تهدید کند تا اینکه در دقیقه ۲۹ پیکفورد که از دروازه خارج شده بود توپ را لو داد و پالمر کمی جلوتر از دایره وسط زمین، اقدام به شوت‌زنی کرد و موفق شد بازی را ۳-۰ و هت‌تریکش را کامل کند.

بغض آبی‌های لندن در استمفوردبریج ترکید

در ادامه نیمه اول اورتون کمی جلوتر رفت و چند موقعیت ناقص را هم بر روی دروازه چلسی خلق کرد اما هیچکدام ثمری نداشتند. در دقیقه ۳۵ بتو با ضربه سر دروازه پتروویچ را باز کرد اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت.

بغض آبی‌های لندن در استمفوردبریج ترکید

در دقیقه ۴۴ ارسال کوکوریا به روی دروازه را جکسون به زیبایی استپ کرد و با شوتی فوق‌العاده به گوشه سمت چپ، گل چهارم را هم به ثمر رساند.

بغض آبی‌های لندن در استمفوردبریج ترکید

در نیمه دوم هم چلسی کاملا بازی را در اختیار داشت، با این حال اورتون که نمی‌خواست بیشتر از این گل بخورد، به خوبی از دروازه‌اش محافظت کرد. اولین موقعیت نیمه دوم در دقیقه ۵۹ شکل گرفت. جایی که شوت جکسون را پیکفورد به زیبایی گرفت.

دو دقیقه بعد روی یکی از حملات چلسی، نونی مادوئکه با تکل بازیکن حریف در محوطه جریمه مواجه شد و همین باعث شد که داور اعلام پنالتی کند. پس از درگیری عجیبی بین بازیکنان چلسی بر سر زدن پنالتی، بالاخره در دقیقه ۶۴ پالمر پشت توپ قرار گرفت و موفق شد دروازه را برای بار پنجم باز کند.

بغض آبی‌های لندن در استمفوردبریج ترکید

در دقیقه ۶۷ شوت نه‌چندان خوب بتو با اختلاف کمی از کنار دروازه چلسی بیرون رفت.

در حدود بیست دقیقه پایانی بازی چلسی بازی را مدیریت کرد و توپ دیگری از خط دروازه اورتون گذر نکرد تا اینکه در دقیقه ۹۰ ضربه چیلول از سمت چپ را پیکفورد دفع کرد و آلفی گیلکریست روی ریباند بازی را ۶-۰ کرد.

بغض آبی‌های لندن در استمفوردبریج ترکید


در نهایت بازی با نتیجه ۶-۰ خاتمه یافت و چلسی با کسب این پیروزی ۴۷ امتیازی شد و به رده نهم رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج