۱۴۱۴۷۳۸
۵ نظر
۱۲۲۱
۵ نظر
۱۲۲۱
پ

عابدینی: سرمربی استقلال به زمین و زمان مشکوک است

مهندس امیر عابدینی مدیرعامل سابق پرسپولیس ضمن خوشحالی از نتایج این تیم، ابراز امیدواری کرد تا سرمربی جدید سرخپوشان بتواند جام قهرمانی را برای هواداران پرسپولیس به ارمغان آورد.

روزنامه گل: مهندس امیر عابدینی مدیرعامل سابق پرسپولیس ضمن خوشحالی از نتایج این تیم، ابراز امیدواری کرد تا سرمربی جدید سرخپوشان بتواند جام قهرمانی را برای هواداران پرسپولیس به ارمغان آورد.او در گفتگو با گل از پرسپولیس به عنوان مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر و البته جام حذفی نام برد.

آقای مهندس،می خواستیم درخصوص عملکرد پرسپولیس و شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر با شما صحبت کنیم...

خواهش می کنم.بهرحال پرسپولیس راه خودش را در لیگ پیدا کرده است و به نظر من بازیهای باکیفیتی را از این تیم شاهد هستیم.هم در بحث تاکتیکی و هم در بحث نتیجه گیری.من فکر می کنم تنها تیمی است که ثبات تاکتیکی در بازیهایش به چشم می خورد. ضمن اینکه شانس قهرمانی این تیم هم از سایر مدعیان بیشتر است و اگر همین روند مثبت خودرا در بازیهایشان ادامه دهند،قطع به یقین قهرمان خواهند شد.

عابدینی: سرمربی استقلال به زمین و زمان مشکوک است

فاصله یک امتیازی پرسپولیس باصدر جدول،در ادامه بازیها سد قهرمان شدن این تیم نخواهد شد؟

بعید می دانم.نفس پرسپولیس پشت سر استقلال است و باتوجه به بازیهایی که پیش روی هردوتیم است بازهم می گویم شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است.

اما بازیهای پرسپولیس از استقلال سخت تر است.

ایرادی ندارد.پرسپولیس برخلاف استقلال تمرکزش روی بازیهای خودش است و مطمئن باشید باتوجه به ثبات تیمی که دارد قهرمان خواهد شد.

عملکرد آقای اوسمار،سرمربی پرسپولیس راچطور ارزیابی می کنید؟

عالی.ایشان یک مربی جنتلمن و بابرنامه است که توانایی های فنی بالایی هم دارد.برخلاف آقای نکونام،امنیت و آرامش را درتیم و نیمکت پرسپولیس فراهم کرده و این خودش نشان دهنده مدیریت خوب آقای اوسمار است.من آقای نکونام را دوست دارم و خودش هم این رابه خوبی می داند.اما متاسفانه ایشان مدام به زمین و زمان گیر می دهد.از داور بگیرید تا مسائل دیگر.خود این موضوع باعث می شود تا بازیکنان این تیم که واقعا از جان هم برای موفقیت تیمشان مایه می گذارند دچار سردرگمی و پرخاش بشوند.بیایند و بعد از بازیها،علیه داوری مصاحبه کنند.مدام حرص بخورند و عصبانی شوند.این اتفاقات در نتیجه به ضرر تیمشان خواهد شد.این که بیاییم چون پرسپولیس دارد نتیجه بگیرد،مدام بگوییم می خواهند استقلال قهرمان نشود و پرسپولیس قهرمان شود،زیاد جالب نیست.بهتر است کادر فنی استقلال به تیم خودشان فکر کنند و روی موفقیت خودشان متمرکز شوند.ضمن اینکه بازهم می گویم نفس پرسپولیس پشت سر استقلال است و اگر غفلت کنند صدر جدول راباید به پرسپولیس بدهند.

فکر می کنید بیانیه دادن باشگاه ها که به نوعی این روزها هم زیاد دیده می شود،کمکی به نتایج تیمها خواهد کرد؟

به هیچ عنوان.متاسفانه این اتفاق در فوتبال مازیاد دیده می شود و این خوب نیست.باشگاه های ما باید به فکر تقویت نقاط ضعف و ترمیم آن باشند.بیانیه دادن و انداختن تقصیرها به گردن داوران دردی رادوا نمی کند.به نظرم کادرفنی تیمها و سرمربیان آن باید آرامش رابه تیمهای خود تزریق کنند،نه اینکه بیایند آرامش را از تیمشان بگیرند و در سوی مقابل روحیه پرخاشگری را در ذهن بازیکنانشان تقویت کنند.

البته از یک سو استقلالی ها و ازسوی دیگر پرسپولیسی ها مدعی هستند داوری به ضرر آنها و به سود تیم مقابلشان است...

ببینید داوران فوتبال ما داوران شریف و قابل احترامی هستند.اما گاهی اوقات هم اشتباه جزئی از داوری است.من معتقدم گل عیسی آل کثیر به ملوان آفساید بود.اما این راقبول ندارم پرسپولیس از این اشتباه داوری سود برد.چراکه باشگاه محترم استقلال هم گاهی اوقات از اشتباهات داوری سود برده است.اینکه بخواهیم تمام اشتباهات و شکست ها را گردن داور بیندازیم قشنگ نیست.داور یک جاهایی به سود استقلال و یک جاهایی به نفع پرسپولیس اشتباه کرده.عمدی در کار نبوده است.برای باشگاه استقلال احترام زیادی قائل هستم.این تیم رقیب سنتی پرسپولیس است.این باشگاه دارای پیشکسوتان و عزیزانی بوده وهست که برای تک تک مردم قابل احترام بوده اند.از مرحوم ناصرخان حجازی بگیرید تا زنده یاد منصورخان پورحیدری، غلامحسین خان مظلومی، حسن آقای روشن، فرهاد مجیدی،پرویز مظلومی و....این ها مفاخر فوتبال ما هستند و قابل احترام.اصولا اگر استقلال نباشد،پرسپولیس هم رشد نخواهد کرد.این کری ها هم بخشی از فوتبال است.فقط امیدوارم سرمربیان باشگاه های بزرگ ما مثل استقلال،روحیه آرامش را به بازیکنان خود تزریق کنند نه پرخاشگری را.

آقای عابدینی بصورت کلی نظرتان درخصوص جواد نکونام و عملکرد فنی او چیست؟

خدمت شما گفتم.آقاجواد را واقعا دوست دارم وبرایش احترام زیادی قائلم.ایشان آینده مربیگری فوتبال ماهستند.اما اعتقاد دارم سرمربی استقلال به زمین و زمان مشکوک است!ای کاش آقای نکونام فقط حاشیه های آقای کی روش را یاد نمی گرفت

آقای خمز و آقای مورایس مربیان تراکتور و سپاهان در ابتدای فصل نتایج خوبی با این دوتیم گرفتند،اما به نظر می رسد در ادامه لیگ نتوانستند موفقیت خودرا ادامه دهند.دراین خصوص چه نظری دارید؟

خب باید شرایط این دوتیم را بصورت کلی مورد بررسی قرار داد.اعتقاد دارم سپاهان از زمانی که آقای ساکت مدیریت محترم عاملشان از این تیم جدا شد،دچار افت شد.نمی دانم سیاست باشگاه سپاهان چه بود؟ اما آقای ساکت به عنوان یک مدیر کاربلد،مدیریت خوبی را برای سپاهان اعمال می کرد.درخصوص تراکتور هم براین باور هستم که این تیم ظرفیت و پتانسیل خوبی برای موفقیت دارد و می تواند ازاین بهتر شود.اما شرایط شان به گونه ای پیش رفت که شاید تیم مدعی ابتدای فصل نباشند.درهرصورت این دوباشگاه سرمایه های فوتبال ماهستند و برای شان آرزوی موفقیت دارم.

راستی شما نمی خواهید وساطت کنید تا کدورت های بین آقای مایلی کهن و قلعه نویی برطرف شود؟

امیدوارم این دوعزیز به زودی کدورت هایشان راکنار بگذارند و باهم آشتی کنند.بهرحال جزو مربیان و زحمت کشان فوتبال ماهستند.اما بهترین فرد برای وساطت بین این دوعزیز،آقای پروین هستند.آقای قلعه نویی روحرف علی آقا حرف نمی زند.اماشاید روی من را زمین بزند.

حرف پایانی؟

ممنون از شما.ببینید من رنگ قرمز و پرسپولیس رادوست دارم.همانطور که رنگ آبی را به خاطر منچستر سیتی دوست دارم.اما این دلیل نمی شود که به خاطر تعصبم به پرسپولیس واقعیت ها را نادیده بگیرم.مطمئن باشید اگر از پرسپولیس و مربی آنها هم انتقادی داشته باشم خیلی رک و صریح خواهم گفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      با این وضع داوری مشکوک نبود عجیب بود

    • ناشناس

      جوادچکش

    • ناشناس

      همه چیزتون شکاکه جز این هیچ فکری نمی کنیم چون همتون دوست دارید سوگولیتون قهرمان بشه ولی کور خوندید آقای عابدینی لنگی

    • کیسه‌های سبک مغز

    • قاسم حسینی

      بدبخت.مقصرسازمان لیگ نیست که پرسپولیس ۱۰ساله داره حکومت میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج