۱۴۱۴۹۹۶
۳ نظر
۴۶۵۵
۳ نظر
۴۶۵۵
پ

دیشب جنون و انتقام را دیدیم و به خواب رفتیم

شب گذشته دو دیدار فوق‌العاده جذاب در لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد.

برترین‌ها: شب گذشته دو دیدار فوق‌العاده جذاب در لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد. بارسلونا که در پاریس با نتیجه سه بر دو به برتری رسیده بود و امیدوار به صعود به نیمه نهایی بود با اخراج رونالد آرائوخو در دقیقه ۳۰، شیرازه این تیم از هم پاشید و با نتیجه چهار بر یک شکست خورد.

لوئیز انریکه که هفت سال قبل شکست ۴ بر صفر در پاریس را با پیروزی تاریخی ۶ بر یک در نیوکمپ جبران کرده بود، شب گذشته با شکست بارسلونا بدون توجه به اینکه کاپیتان و سرمربی آبی اناری‌ها بوده، شادی زیادی همراه با شاگردان خود در ورزشگاه بارسلونا داشت.

دیشب جنون و انتقام را دیدیم و به خواب رفتیم

بدون شک ستاره بازی دیشب عثمان دمبله بود؛ این بازیکن در دیدار رفت بعد از اینکه دو بار دروازه بارسلونا تیم سابق خودش را باز کرد دست به شادی غیرطبیعی و مفرطی زد که به مذاق هواداران تیم اسپانیایی خوش نیامد طوریکه پیش از شروع بازی برگشت پیراهن این بازیکن را آتش زدند. اما دمبله در بازی برگشت هم درخشید و با ثبت یک گل و یک پاس گل زمینه حذف بارسلونا از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را فراهم آورد.

دیشب جنون و انتقام را دیدیم و به خواب رفتیم

 خلاصه بازی بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن

در دیگر دیدار دیشب تیم دورتموند در ورزشگاه وستفالن و با فشار دیوار زرد تماشاگران پرشور خود در یک بازی دراماتیک به برتری رسید. دورتموند در بازی مقابل اتلتیکو یک درام واقعی را به نمایش گذاشت. دورتموند با گلزنی یولیان برانت در دقیقه ۳۴ پیش افتاد و فقط ۵ دقیقه بعد توسط یان ماتسن اختلاف را به دو گل افزایش داد. گل به خودی متس هوملس مدافع میزبان در دقیقه ۴۹ اتلتیکو را به بازگشت به بازی امیدوار کرد و گلزنی آنخل کورئا در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند؛ نتیجه‌ای که شاگردان سیمئونه را راهی دور بعد می‌کرد. اما دورتموند پا پس نکشید و فولکبرگ در دقیقه ۷۱ گل سوم تیمش را زد و دوباره مجموع دو بازی را مساوی کرد. بازگشت دورتموند تنها ۲ دقیقه و ۲۳ ثانیه بعد تکمیل شد. مارسل سابیتزر که پاس منجر به ۲ گل دیگر تیمش در این مسابقه را به ثبت رسانده بود در داخل محوطه جریمه در موقعیت شوت‌زنی قرار گرفت تا با یک شلیک دیدنی به گوشه دور دروازه اوبلاک دورتموند را به برتری ۴ بر ۲ (در مجموع ۵ بر ۴) برساند.

دیشب جنون و انتقام را دیدیم و به خواب رفتیم

آخرین باری که این تیم آلمانی به جمع چهار تیم برتر رقابت ها راه یافته بود در فصلی بود که آنها به همراه یورگن کلوپ مربی وقت خود به این افتخار رسیدند و در آن زمان بازیکنان بزرگی مانند رابرت لواندوفسکی، ماریو گوتزه، ایلکای گوندوغان و لوکاس پیشچک بازیکنان تیم دورتموند به حساب می آمدند. در آن دوره از رقابت ها زنبورها در فصل ۱۳-۲۰۱۲ با عبور از سد یک تیم اسپانیایی دیگر یعنی تیم متمول مالاگا در آن زمان همراه با مانوئل پلگرینی مربی نامدار شیلیایی آن زمان تیم اسپانیایی به این مرحله رسیده بودند.

خلاصه بازی دورتموند - اتلتیکومادرید

تا الان یک سمت نیمه نهایی لیگ قهرمانان مشخص شده و دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن که در مرحله گروهی با هم بودند دوباره به هم رسیدند. در دو دیداری که این دو تیم در مرحله گروهی مقابل هم انجام دادند شاگردان انریکه در زمین خود دو بر صفر به برتری رسیدند و در دیداری که در آلمان برگزار شد بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

دیشب جنون و انتقام را دیدیم و به خواب رفتیم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      به این میگن فوتبال در مرحله ای که یک اشتباه تیم رو حذف میکنه هیچکدام از تیم ها به دفاع اتوبوسی نپرداختند و شاهد نه گل زده در دو مسابقه بودیم

    • رومزی

      توکه هردوگزارشت ازبازی دورتموند واتلتیکو بود آقای دانشمند😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    • حسن عماربابایی

      کاملان درسته حرف شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج