adexo3
۱۴۲۱۳۰۱
۲ نظر
۳۶۷۲
۲ نظر
۳۶۷۲
پ

فوتبال ایران به زودی بانک مرکزی را جا می‌گذارد!

به نظر می‌رسد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این روزها از قوه قضاییه هم شلوغ‌تر شده باشد.

اعتماد: همین الان توی گوگل سرچ کنید شکایت در فوتبال و بعد در تنظیمات گوگل بازه زمانی یک هفته اخیر را انتخاب کنید و نتایج را ببینید! مطمئنا شما هم گیج می‌شوید و باور نخواهید کرد! این حجم از شکایت و صدور حکم آن هم فقط در فاصله ۷ روز. به نظر می‌رسد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این روزها از قوه قضاییه هم شلوغ‌تر شده باشد.

فوتبال ایران به زودی بانک مرکزی را جا می‌گذارد!

همین دیروز سر مصاحبه یکی از بازیکنان رده سنی سابق استقلال، مدیرعامل پیشین این باشگاه شکایتی را تنظیم کرد، سپاهان از باشگاه پرسپولیس و یک مجری پرسپولیسی شاکی است، پرسپولیس از بازیکن سپاهان شکایت کرده، سر بازی پرسپولیس و سپاهان و اظهارات زشت آن پیرمرد سپاهانی هم چندین شکایت به ثبت رسیده، پروند‌ه‌های شکایت‌های سرخابی‌ از هم که هست. تیم‌های دیگر هم بیکار نبوده‌اند. 

طبق محاسبات کمیته انضباطی فقط از طریق جریمه‌هایی که بابت شکایت‌ها و تخلفات صورت گرفته وضع کرده در 17 روز بیش از 4.5 میلیارد تومان برای فدراسیون فوتبال درآمدزایی داشته است. حالا شما حساب کنید چه شرایطی آنجا حاکم است که به چنین رقمی رسیدیم. نه اینکه در تمام دنیا، فوتبال بدون حاشیه باشد و همه‌ چیز گل و بلبل. نه اینکه در غرب و شرق عالم ارکان قضایی فوتبال از سر بیکاری صبح تا شب مشغول تخمه شکستن و جوک گفتن هستند. نه! همه جای دنیا درگیری هست و شکایت. همه کشورها درگیر پرونده‌های زیادی در حوزه فوتبال هستند. مالی و اخلاقی و انضباطی و حتی جنسی! اما دست‌کم کشورهایی که ما فوتبال‌شان را دنبال می‌کنیم یک تفاوت قابل ملاحظه با فوتبال ما دارند: اینکه آنجا کنار این حواشی چهار تا بازی باکیفیت‌ هم می‌بینیم. آنجا اگر دعوا هست فوتبال هم هست. نه اینکه فقط درگیری و حاشیه باشد و خروجی فنی صفر!

می‌نویسیم صفر و فردا چهار تا مربی و بازیکن شاکی می‌شوند که چرا ما را زیر سوال بردی! اشکالی ندارد! شاکی بشوید و بهتان بربخورد! اگر هم شک دارید بروید تمام بازی‌های مهم لیگ ایران، بازی‌های چهار تیم نخست لیگ با هم را ببینید. استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور. همین چهار تیم که بیشترین هزینه را در لیگ انجام داده‌اند و الان هم چهار رده نخست را دراختیار دارند. ببینید از این 12 بازی رفت و برگشت بین دو تیم نیم ساعت فوتبال خوب بیرون می‌آید؟ به خدا درنمی‌آید! اما در عوض بروید حواشی این بازی ها را نگاه کنید. پرونده‌های انضباطی که بعد از این بازی‌ها تشکیل شده را بشمارید! الی ماشاءالله است. 

ختم کلام اینکه دعوا کنید، شکایت کنید، تنبیه شوید و جریمه بپردازید، اصلا هر کاری دل‌تان می‌خواهد بکنید ولی تو را به خدا اگر صلاح دانستید کمی هم فوتبال نشان‌مان بدهید. ممنون!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      ابن فوتبال ایران شده کاسبی به عده دزد و جیب زنی تماشاگر ، تعطیل کنید به نفع همه ست

    • ناشناس

      بازی سپاهان سرورت یادت رفت گل روزبه تورازجاکندپس سرورت قاطی تیم لنگ نکن استقلال همیشه قهرمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج