adexo3
۱۴۲۱۳۳۴
۱۲ نظر
۳۴۵۸
۱۲ نظر
۳۴۵۸
پ

چرا شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است؟

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس با عملکرد خوبی که تا به امروز در لیگ داشته ثابت کرده که شایستگی قهرمانی را در این دوره از رقابت‌ها دارد.

ایسنا: پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس با عملکرد خوبی که تا به امروز در لیگ داشته ثابت کرده که شایستگی قهرمانی را در این دوره از رقابت‌ها دارد.

چرا شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است؟

ضیا عربشاهی در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس در بازی برابر نساجی مازندران اظهار کرد: پرسپولیس بازی بسیار خوبی برابر نساجی انجام داد، البته این تیم نتیجه خوبی در این فصل نگرفته و احتمال سقوط آن به انتهای جدول وجود دارد. پرسپولیس با ۳ امتیازی که از این تیم گرفت دوباره توانست شانس قهرمانی خود را افزایش دهد. پرسپولیس اگر برابر سپاهان نتیجه را مساوی نمی‌کرد شرایط بهتری از نظر امتیازی داشت. به هر صورت باید در ۴ بازی باقی مانده با روحیه و انگیزه بالا و با اتحاد و همدلی بتواند بازی‌ها را ببرد تا قهرمانی خود را تثبیت کند.

او با بیان این که پرسپولیس شرایط قهرمانی را دارد، افزود: شانس قهرمانی پرسپولیس با داشتن مهره‌های خوب بیشتر از استقلال است، پرسپولیس در حال حاضر در هیچ پستی ضعف ندارد و بهترین شرایط را دارد. اگر در ۴ بازی باقی مانده بتواند امتیازات لازم را کسب کند قهرمانی دور از دسترس نیست.

عربشاهی درباره بازیکنان خارجی پرسپولیس خاطرنشان کرد: اورونوف تا به امروز ثابت کرده که بهترین عملکرد را در پرسپولیس داشته و همانند عمری خوب دریبل می‌زند و از موقعیت‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کند. وی در حال حاضر جای خود را در پرسپولیس باز کرده و یکی از بازیکنان تاثیرگذار در این تیم است. البته عبدالکریم حسن نیز در فاز حمله و دفاع خوب عمل می‌کند و او نیز بازیکن خوبی است.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس از نظر روحی و روانی در بهترین شرایط قرار دارند و تا به امروز در هیچ بازی کم کاری نکردند و از نظر تکنیک و تاکتیک نسبت به سایر تیم‌ها بهتر عمل کردند. اگر در ۴ بازی باقیمانده نیز با همین روند بازی‌ها را ادامه دهند، شایستگی قهرمانی را دارند و دوباره می‌توانند جام قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تو راست میگی ادمین لنگی

    • ناشناس

      چون کمیته داوران و فدراسیون با لنگیا هست

    • سعدآبادارتش سرخ

      برنامه کمیته داوران فقط برای قهرمانی تیم استقلاله

    • ناشناس

      خدایا این کیسه کش های حقیر چقدر رو دارن بازی با تراکتور بازیکن کیسه اخراج نشد پنالتی واسه تراکتور گرفته نشد بازی با شمس آذر داور هنوز بازیکن کیسه داخل محوطه نشده بود از صد متری پنالتی گرفت بازی با ذوب آهن چشمی دو بار باید اخراج میشد بله کیسه با داوری در صدر انشاالله پرسپولیس به یاری خداوند قهرمان میشه

    • ناشناس

      با ۷ تا گل افساید اینجا قرار گرفتید .انگار حافظه صعیفی دارید...

    • ناشناس

      چون کمتیه داوران لنگیه

    • کیسه‌های تبانی

    • ناشناس

      7 امتیاز که با گل آفساید به دست نیاوردم

    • ناشناس

      چون با گلهای آفساید و توپ گل رو گل نشده اعلام کردن علیه حريفان، معلومه ... وگرنه الان زیر شمس آذر قزوین بودی!

    • **

      حق تیم شمس اذر دوم باشه نه پیروری

    • ناشناس

      لنگی دقیقه ۸۴ در بازی با ذوب در آزادی با گل آفساید گولیسیانی بردید در بازی با گل گهر در آزادی گل مهاجم گل گهر گرفته نشد در حالیکه توپ کامل از خط رد شد به لطف داور بازی باخته را مساوی کردید

    • مهدیار

      آره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج