adexo3
۱۴۲۱۳۷۰
۲ نظر
۱۵۷۱
۲ نظر
۱۵۷۱
پ

اولیور کان به دروازه بایرن مونیخ برگشت!

اشتباه باورنکردنی از سوی مانوئل نویر، ستاره بایرن مونیخ، باعث حذف این تیم از لیگ قهرمانان شد.

ورزش سه: اشتباه باورنکردنی از سوی مانوئل نویر، ستاره بایرن مونیخ، باعث حذف این تیم از لیگ قهرمانان شد.

اولیور کان به دروازه بایرن مونیخ برگشت!

بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید به میدان رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به بازی فینال باز بماند.

نویر ستاره تیمش در این بازی بود، اما اشتباه او بود که یکی از دلایل باخت و حذف تلخ بایرن از لیگ قهرمانان شد. در حالی که شاگردان توماس توخل با یک گل از حریف پیش بودند، وینیسیوس جونیور از فاصله ۲۰ متری شوتی را به سمت دروازه زد که نویر در مهار کامل آن ناکام ماند و و همین باعث شد که گل مساوی رئال به ثمر برسد.

یادآوری: اولیور کان بهترین دروازه‌بان رقابت‌ها در جام جهانی ۲۰۰۲ بود اما در دیدار فینال برابر تیم ملی برزیل اشتباهی را مرتکب شد که باعث ریباند توپ ریوالدو شد و رونالدو بازی را 0-1 به سود تیم ملی کشورش کرد. آلمان در نهایت در این بازی با دو گل شکست خورد. واکنش و ناراحتی شدید کان پس از سود پایان بازی هرگز فراموش‌شدنی نیست. او که شب گذشته از سوی باشگاه رئال مادرید برای تماشای این بازی دعوت شد و در جایگاه ویژه حضور داشت شاهد حذف بایرن بود.

اولیور کان به دروازه بایرن مونیخ برگشت!
دبل رونالدو در فینال جام جهانی ۲۰۰۲ . اولیور کان با یک اشتباه نادر کار تیمش را تمام می‌کند.

کان همچنین شاهد عملکرد درخشان و استثنایی از سوی این دروازه‌بان آلمانی بود که توانست شش مهار در کلاس جهانی را به نمایش بگذارد. درست مثل کان در فینال جام جهانی ۲۰۰۲ برابر برزیل، جایی که او تقریبا یک تنه تیمش را به این بازی رسانده بود.

تا زمان اشتباه نویر، بایرن که با گل آلفونسو دیویس از حریف پیش افتاده بود با تمام وجود و قلبش در زمین حضور داشت. آنها با اشتیاق دفاع می‌کردند و در آستانه برگزاری یک فینال تمام آلمانی در ورزشگاه ومبلی قرار داشتند. اما کمی پس از گل مساوی بود که خوسلو توانست گل دوم را هم به ثمر برساند و نتیجه را 1-2 کند.

میشل بالاک پس از پایان این دیدار به DAZN گفت: «وقتی خودم را جای نویر می‌گذارم بسیار ناامید می‌شوم. این اتفاق بسیار تلخی برای من بود. صادقانه باید بگویم که انتظار نداشتم توپ به آن سمت برود. فکر می‌کردم که توپ در حد سینه‌ باشد اما متاسفانه کمی بالاتر بود. مهار کاملش برای دشوار شد و پس از آن خوسلو سریع‌تر بود و دفاع کردنش برابرش سخت بود.»

بایرن مونیخ پیش از این هم شکست تلخ و دقیقه آخری را این بار در فینال لیگ قهرمانان ۱۹۹۹ برابر منچستر یونایتد تجربه کرده بود، آنها دو گل از شرینگام و سولسشر در وقت‌های اضافه دریافت کردند و باختند. آنها حالا باید فصل را بدون جام تمام کنند. کسب مقام دوم در لیگ و شکست خجالت آور در جام حذفی برابر تیم دست سومی ساربروکن و حالا باختی تلخ در لیگ قهرمانان. این اولین فصل بدون جام برای بایرن پس از فصل 12-2011 خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد فولادی فرد

      چرا حرفی از تعویضهای بد توخل نمیزنید که تیم را دچار ناهماهنگی کرد

    • ناشناس

      بایرن به خودش باخت نه مادریدی که ۹۰ دقیقه خودش را جر داد؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج