adexo3
۱۴۲۱۴۰۷
۱ نظر
۴۴۸۴
۱ نظر
۴۴۸۴
پ

پیشنهاد غافلگیرکننده رسانه‌ها برای فینال حذفی!

بسیاری از رسانه‌ها به راتکلیف پیشنهاد می‌دهند برای دیدار مقابل منچسترسیتی سراغ سر الکس فرگوسن برود!

فوتبال ۳۶۰: بسیاری از رسانه‌ها به راتکلیف پیشنهاد می‌دهند برای دیدار مقابل منچسترسیتی سراغ سر الکس فرگوسن برود!

پیشنهاد غافلگیرکننده رسانه‌ها برای فینال حذفی!

خوشبین‌ترین هواداران منچستریونایتد که احتمال برد مقابل کریستال پالاس را برای تیم تن‌هاخ قائل می‌شدند، نسبت به بازی مقابل منچسترسیتی تردیدهای زیادی دارند و شانسی مقابل این تیم برای یونایتد درنظر نمی‌گیرند. با این حال دیدیم  تیم مقابل کریستال پالاس هم 4 گل دریافت کرد و معنی کلمه تیم، کاملا برای منچستریونایتد از بین رفته است. چنین شرایطی برای حفظ آبرو نیاز به یک محرک بزرگ دارد؛ محرکی که هم توانایی تاکتیکی بالایی داشته باشد و هم بتواند بازیکنان را کنار هم دوباره تبدیل به تیم کند. در حال حاضر هیچ‌کس شاید توانایی نداشته باشد چنین حرکتی را انجام دهد؛ هیچ کس جز یک نفر خاص که یونایتد تنها قلبش با او می‌تپید.

رویایی که تبدیل به واقعیت نمی‌شود

همه به خوبی می‌دانیم احتمال اخراج تن‌هاخ حداقل تا قبل از پایان فصل از طرف تیم راتکلیف، تقریبا صفر است و در کنار آن، بازگشت سر الکس فرگوسن تنها رویاست رسانه‌های انگلیسی در کمال تعجب و به صورت همه‌گیر بازگشت فرگی را خواستار هستند. آنها احتمالا از ضعیف بودن منچستریونایتد در این سال‌ها خسته شده‌اند و به راتکلیف و تیمش توصیه می‌کنند حداقل برای فینال جام‌ حذفی از سرالکس فرگوسن دعوت کنند تا بازیکنان را برای فینال به میدان بفرستد.

در حال حاضر تیم تن‌هاخ هیچ مدافع آماده‌ای غیر از 2 دفاع راست ندارد و البته آمادگی آنها هم در دیدارهای اخیر زیر سوال رفته است. با این حال فرگوسن بارها در چنین شرایطی بوده و توانسته رقبا را از پیش رو بردارد. تیم تن‌هاخ روحیه بسیار شکننده‌ای دارد اما فرگوسن از ضعیف‌ترین بازیکنان روحیه‌ای پولادین می‌ساخت که گویی بزرگ‌ترین شخصیت تاریخ فوتبال هستند. تن‌هاخ در کنار زمین و در مواقع ضعف سکوت می‌کند و تنها کاری که می‌تواند انجام دهد نگاه کردن و رسیدن به پایان بازی است. فرگوسن در کنار زمین همانند وزنه‌ای می‌توانست نتیجه دیدار را تغییر دهد. بازگشت فرگوسن شاید یک رویا باشد اما این رویا تنها امید هواداران و رسانه‌ها برای دیدن یک فینال جذاب است. سر الکس 82 ساله این روزها پویایی روزهای آخرش را ندارد و گاها دیده‌ایم  بسیار آرام‌تر قدم برمی‌دارد اما حضور او و شاید حتی باخت او در چنین دیداری درد کمتری را برای هواداران داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سهیل

      فرگوسن پدرمنچستربود ازروزی که رفته منچستریتیم شده😭پیرنشو پدریونایتد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج