adexo3
۱۴۲۱۶۶۹
۱۵۲۷
۱۵۲۷
پ

پرسپولیس به‌خاطر اشتباهات داوران ۱۴ امتیاز بیشتر گرفته!

سرمربی اسبق استقلال قاطعانه از جواد نکونام حمایت کرد و به حرف‌های معاون باشگاه پرسپولیس هم جواب داد.

خبرورزشی: استقلال این روزها شرایط فوق العاده حساسی دارد. آبی‌پوشان پایتخت صدرنشین لیگ برتر هستند و پرسپولیس را پا به پای خودشان می‌بینند. در چنین شرایطی حرف‌های مدیران باشگاه پرسپولیس مبنی بر اخراج نشدن روزبه چشمی مقابل ذوب آهن (البته از نگاه آنها) و بحث شبهه که پرسپولیسی ها مطرح کرده‌اند، باعث آن شد تا پرویز مظلومی سرمربی اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی به این اظهارات پاسخ بدهد.

پرسپولیس به‌خاطر اشتباهات داوران ۱۴ امتیاز بیشتر گرفته!

شرایط استقلال را چطور می‌بینید؟
شکر خدا وضعیت بسیار خوبی داریم و همه ما دلمان می‌خواهد این تیم قهرمان شود اما به نظر من فارغ از هر اتفاقی که طی ۴ بازی آینده رخ بدهد، استقلال از همین حالا به نظر شخصی من قهرمان شده است. در واقع تیم ما همین حالا هم قهرمان است.

چطور؟
شما از ابتدای فصل اتفاقات را مرور کنید و جلو بیایید تا به حرف من برسید. استقلال یک جنگ نابرابر را پیش روی خودش داشت اما با این وجود جواد نکونام و شاگردانش آنقدر توانایی و معرفت داشته‌اند که صدرنشین شده‌اند و کمبود ها را با زحمات خودشان جبران کردند. من قاطعانه حامی جواد نکونام هستم و معتقدم او و تیمش فارغ از هر نتیجه‌ای که در این ۴ هفته بگیرند، قهرمان لیگ برتر محسوب می‌شوند. شما ترکیب ثابت و نیمکت بقیه تیم‌های مدعی را ببینید تا به صحت گفته‌های من ایمان بیاورید. همین حالا نیمکت برخی تیم‌های میانه جدولی از ما بیشتر مهره دارد اما استقلال صدرنشین لیگ محسوب می‌شود. این حرف‌های من اصلاً به معنای کم کردن ارزش کار بازیکنان نیست بلکه اتفاقاً معتقدم این بچه‌ها برای اینکه ستقلال صدر نشین بماند هر کدام اتفاقا بیشتر از توان خودشان مایه گذاشته‌اند و کادر فنی هم با تمام وجود برای صدرنشینی و قهرمانی استقلال زحمت می‌کشد. وقتی فصل هنوز شروع نشده بود یا در همان هفته‌های آغازین عده‌ای می‌گفتند استقلال حتی سهمیه لیگ قهرمانان را هم نمی‌گیرد اما خوشبختانه حالا می‌بینیم که نه تنها سهمیه ما قطعی شده بلکه با درایت نکونام و تلاش شاگردانش شانس اول قهرمانی هم هستیم. انشاالله که قهرمان می‌شویم و بیشترین شانس را برای تحقق این امر هم داریم اما هر اتفاقی که رخ بدهد از نظر من استقلال همین حالا هم قهرمان لیگ برتر است. ما با مشکلات مالی، کمبود بازیکن، مسائل حاشیه‌ای و... جنگیدیم تا به صدر جدول برسیم.

البته این روزها بحث‌ها میان استقلال و پرسپولیس هم داغ شده و غلامحسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس با انتقاد از آنچه که اخراج نشدن روزبه چشمی خوانده، مدعی شده است که این مسئله از نظر او در موضوع داوری شبهه ایجاد می‌کند. نظر شما در این مورد چیست؟
هواداران پرسپولیس همواره به عنوان یک تیم رقیب مورد احترام من هستند و اصلاً در تمام این سال‌ها وارد بحث تقابل با پرسپولیسی‌ها نشده‌ام ولی وقتی پای حمایت از استقلال و در واقع رعایت عدالت در میان باشد، من به عنوان یک استقلالی قدیمی که بخش زیادی از عمر خودم را در این باشگاه سپری کرده‌ام وظیفه می‌دانم وارد میدان شوم. ما در بحث داوری هیچ شبهه‌ای نداریم اما من یقین دارم که پرسپولیس از اشتباهات سهوی داوران تا اینجای کار ۱۴ امتیاز کسب کرده است. شما اشتباهاتی که به نفع پرسپولیس شده را با مواردی که آقایان مدعی‌اند استقلال از کنار آنها سود برده را کنار هم بگذارید و خودتان مقایسه کنید تا جواب بگیرید. گل آفساید به ذوب آهن و مس رفسنجان، مردود اعلام شدن گل درست گل گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی، کارت نگرفتن چند بازیکن به واسطه اشتباهات سهوی داوران در دیدارهای مختلف و.... اینها فقط بخشی از اشتباهات سهوی است که در این فصل کمک شایان توجهی به پرسپولیس کرده است ولی در نقطه مقابل وضعیت استقلال را ببینید، چند پنالتی به نفع ستقلال باید گرفته می‌شد و نشد؟ در جام حذفی گل دوم مس رفسنجان کاملاً مردود بود و اگر آن گل را نمی‌خوردیم هیچ بعید نبود که تیم می‌توانست کار را به تساوی کشانده و در جام باقی بماند. در بازی مقابل مس رفسنجان و گل گهر سیرجان هم داوری‌ها به ضرر استقلال بود اما همچنان قاطعانه می‌گویم این اشتباهات سهوی بوده و تعمدی در کار نیست. ما به پاک بودن جامعه داوری ایمان داریم و بهتر است دوستان در پرسپولیس هم به جای اینکه توپ را به زمین استقلال بیندازند و مدعی شبهه در داوری شوند، کلاهشان را قاضی کنند و ببینند در همین فصل چند امتیاز بابت اشتباهات غیر عمدی داورها به حساب پرسپولیس واریز شده است؟ من اصلاً دنبال بهانه نیستم چون استقلال به بهانه احتیاجی ندارد و با وجود همه مشکلات هم اکنون صدر جدول را در اختیار گرفته است ولی گاهی اوقات باید واقعیات را به مردم گفت تا دوستان در پرسپولیس بیشتر از این فرافکنی نکنند. برخی اتفاقات در فوتبال زیبا و اخلاقی نیست.

و حرف آخر؟
حرف آخر من با هواداران عزیز استقلال است. این بزرگواران از همان ابتدای فصل به پای تیم ایستادند و تا اینجای کار برای ما سنگ تمام گذاشته‌اند به طوری که جواد نکونام و شاگردانش بارها از آنها تشکر کرده‌اند. حمایت هواداران جدا از اینکه ارزشمند است فوق العاده هم مهم تلقی می‌شود و من به این سرمایه‌های واقعی استقلال می‌گویم در هفته‌های باقیمانده به ویژه دیدارهایی که باید با حضور آنها برگزار شود سکوها را مملو از جمعیت کرده و استقلال را تنها نگذارند.کار این عزیزان واقها تحسین برانگیز و قابل ستایش است به همین خاطر علاوه بر اینکه می خواهم همچنان به حضور در استادیوم ادامه بدهند، از تک تک این بزرگواران تشکر کنم. در بازی با ذوب آهن دیدیم که حضور آنها چه هیجان ارزشمندی به ورزشگاه داد و دلم می‌خواهد این اتفاق باز هم تکرار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج