adexo3
۱۴۲۱۶۸۸
۱۰۴۲
۱۰۴۲
پ

با این بند دورتموند در هر صورت قهرمان سی‌ال است!

دورتموند در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰ میلیون یورو از یوفا دریافت خواهد کرد، این در صورتی است که آنها با قهرمانی رئال مادرید ۲۵ میلیون یورو خواهند گرفت!

ورزش سه: رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ ۱ ژوئن (۱۲ خرداد) در استادیوم ومبلی شهر لندن مقابل همدیگر قرار خواهند گرفت.

با این بند دورتموند در هر صورت قهرمان سی‌ال است!

زردپوشان با شکست ۲-۰ پاری سن ژرمن در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به فینال رسیده‌اند و در سمت دیگر رئال مادرید در دو بازی دشوار بایرن مونیخ را ۴-۳ مغلوب کرد.

یکی از نکات جالب این بازی حضور جود بلینگام در برابر دورتموند، تیم سابقش است. او در پنجره نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۳ راهی رئال مادرید شد و خیلی زود شروع به درخشیدن کرد.

حالا و پس از کمتر از یک سال او در یکی از مهم‌ترین بازی‌های دوران بازی خود باید به مصاف دورتموند برود که وجود بندی در قراردادش باعث شد این رویارویی قابل توجه‌تر شود.

با این بند دورتموند در هر صورت قهرمان سی‌ال است!

بر اساس تأیید نشریات آلمانی بندی در انتقال جود بلینگام از دورتموند به رئال وجود دارد که در صورت قهرمانی مادریدی‌ها در چمپیونزلیگ در اولین سال حضور بلینگام، زردپوشان ۲۵ میلیون یورو از رئال دریافت می‌کنند. این در صورتی است که پاداش یوفا برای قهرمان چمپیونزلیگ ۲۰ میلیون یورو است که منجر به ایجاد شرایطی جالب شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج