adexo3
۱۴۲۳۰۰۴
۱ نظر
۵۲۳۸
۱ نظر
۵۲۳۸
پ

هشت بازیکن به پرسپولیس پاسخ منفی دادند!

بازیکنان پرسپولیس حاضر به تمدید قرارداد خود قبل از پایان فصل جاری نشدند و قصد دارند ابتدا تکلیف مطالبات خود را مشخص کنند و پس از آگاهی در وضعیت نقل و انتقالات قدم بعدی را بردارند.

همشهری آنلاین: رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال با استراحت بیشتر برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به دلیل حذف از رقابت‌های یک چهارم نهایی جام حذفی همراه بوده است تا دو تیم استراحت لازم برای خروج از فشار ناشی از بازی‌های اخیر را پیدا کنند.

از این رو کادر فنی پرسپولیس تصمیم به دو روز مرخصی به بازیکنان خود داد تا آنها را برای سه دیدار حساس پایان فصل جاری آماده‌تر از همیشه در تمرینات پیش رو داشته باشد.

هشت بازیکن به پرسپولیس پاسخ منفی دادند!

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس که حضور مستمر در تمرینات این تیم در روزهای اخیر داشته است با نظر کادر فنی و مدیریت باشگاه با بازیکنان تیم ارتباط مستقیم گرفته است تا در جریان مشکلات آنها قرار بگیرد و راه را برای تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس با حفظ تمرکز برای سه بازی پیش رو هموار کند.

از قرار معلوم باشگاه پرسپولیس قصد داشت در همین چند روز مذاکره با بازیکنان اصلی تیم که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد را آغاز کند اما آنها بار دیگر اعلام کرده اند در پایان فصل در این باره تصمیم گیری می‌کنند.

نارضایتی بازیکنان این تیم بابت دریافتی‌های فصل جاری و همچنین عدم اطلاع از قوانین نقل و انتقالات تابستانی فصل آینده علت اصلی عدم پذیرش مذاکره زودهنگام برای تمدید قرارداد شده است تا نفراتی همچون مهدی ترابی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فرو وحید امیری فعلا مذاکره برای تمدید قرارداد را متوقف کنند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی هشت بازیکن پرسپولیس هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند و مالکان باشگاه کار سختی برای جلب نظر آنها با توجه به پیشنهادات وسوسه انگیز دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      گولسینانی را نگه داره بقیه خوش‌آمدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج