adexo3
۱۴۲۳۲۵۲
۱۹۲۹
۱۹۲۹
پ

جنون آقای سرمربی، استادیوم را به بهت فرو برد

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در لحظات پایانی بازی مقابل آتالانتا صحنه‌های عجیبی را رقم زد.

ورزش سه: یوونتوس دیشب در بازی فینال کوپا ایتالیا به مصاف آتالانتا رفت و با گل دوشان ولاهوویچ موفق شد با نتیجه ۱-۰ برنده شد و جام قهرمانی را از آن خود کند.

جنون آقای سرمربی، استادیوم را به بهت فرو برد

یوونتوس در این بازی که به میزبانی ورزشگاه المپیکو برگزار می‌شد با گل دقیقه 4 پیش افتاده بود و در اغلب دقایق بازی، نمایشی تدافعی داشت. این رویکرد به بازیکنان حریف اجازه می‌داد تا حملات بیشتری را روی دروازه یووه ایجاد کرده و هیجان تماشاگران و همین‌طور نیمکت نشینان را افزایش دهد.

مکس آلگری از آغاز نیمه دوم به عملکرد داور انتقاد داشت. روی یک صحنه در اوایل نیمه دوم دوشان ولاهوویچ در محوطه جریمه آتالانتا سرنگون شد اما فابیو مارسکا به عنوان داور بازی دستور به ادامه بازی و نظری روی اعلام خطای پنالتی نداشت.

آلگری از این تصمیم به شدت خشمگین شد و اعتقاد داشت که داور باید این صحنه را توسط VAR بررسی می‌کرد چون به اعتقاد این مربی تصمیم داور نادرست بود و یک پنالتی به سود یووه اعلام نشد.

این عصبانیت تا پایان بازی ادامه یافت و در نهایت منجر به اخراج آلگری شد تا تیمش بدون در اختیار داشتن این مربی دقایق پایانی در وقت‌های اضافه را دنبال کند.

بازی با برتری نزدیک بیانکونری‌ در وقت‌های اضافه دنبال می‌شد که روی یک ارسال به محوطه جریمه دروازه آن‌ها با تهدیدی جدی مواجه شد. روی ارسال از کناره‌ها ادرسون با ضربه والی توپ را به سمت دروازه فرستاد اما واکنش به موقع ماتیا پرین مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی شد.

قبل از اینکه این ضربه زده شود، دنیلو، مدافع یووه، به دلیل خطای بازیکن حریف روی زمین افتاده بود و از ناحیه صورت احساس درد داشت. با این حال داور خطایی اعلام نکرده بود و بازی را ادامه داد.

تصاویر تلویزیونی از پشت نیمکت یوونتوس نشان می‌دهند که در این صحنه آلگری به سمت داور چهارم می‌رود و پس از اعتراض به این صحنه، کت خود را به نشانه اعتراض درمی‌آورد.

او به سمت نیمکت برمی‌گردد و قبل از اینکه داور به آتالانتا اجازه بدهد کرنر را ارسال کنند، داور چهارم اعتراض آلگری را به مارسکا اطلاع می‌دهد.

مارسکا سپس به سمت نیمکت یوونتوس رفت و آلگری را با کارت قرمز اخراج کرد. در این لحظه عصبانیت او به اوج رسید و تصمیم گرفت کراواتش را هم درآورده و دوباره به داور چهارم اعتراض کند.

جنون آقای سرمربی، استادیوم را به بهت فرو برد

آلگری پس از کراوات چند دکمه بالایی پیراهنش را هم باز می‌کرد و احساس این وجود داشت که حتی پیراهنش را هم درآورد، اما دوربین‌های تلویزیونی سپس از سرگیری بازی را نشان دادند و این مربی هم به روی سکوها هدایت شد تا ادامه بازی را از کمی دورتر تماشا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج