adexo3
۱۴۲۳۳۰۲
۲۲۷۳
۲۲۷۳
پ

رقیب آسیایی علی دایی با فوتبال وداع کرد

سونیل چتری چهارمین گلزن برتر تاریخ بازیهای ملی پس از کریستیانو رونالدو، علی دایی و لیونل مسی روز پنجشنبه اعلام کرد که در بازی بعدی تیم ملی هند در روز هفدهم خرداد از فوتبال ملی بازنشسته می شود.

فوتبالی: سونیل چتری چهارمین گلزن برتر تاریخ بازیهای ملی پس از کریستیانو رونالدو، علی دایی و لیونل مسی روز پنجشنبه اعلام کرد که در بازی بعدی تیم ملی هند در روز هفدهم خرداد از فوتبال ملی بازنشسته می شود.

رقیب آسیایی علی دایی با فوتبال وداع کرد

مهاجم 39 ساله هندی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که پس از ثبت 94 گل در 150 بازی در تیم ملی هند تصمیم گرفته که از تیم ملی فوتبال کشورش بازنشسته شود. وی چهارمین گلزن برتر تاریخ بازیهای ملی به شمار می رود که کریستیانو رونالدو با 128 ،  علی دایی با 109 و لیونل مسی با 108 گل را بالاتر از خود دارد.  

سونیل چتری در تاریخ تیم ملی هند از نظر تعداد بازی نیز رکورد دار بوده است. او اولین بازی خود را در ترکیب تیم ملی پاکستان در سال 2005 داشت که اولین گل ملی خود را نیز در سن 21 سالگی به ثبت رساند. وی اعلام کرده است که از حضور در تیم ملی هند خسته نشده اما می خواهد این دوران را به پایان برساند و وارد بخش جدیدی از زندگی خود شود. 

بدین ترتیب خیال رونالدو و مسی از بابت یکی از رقبایشان برای عنوان بهترین گلزن تاریخ بازیهای ملی راحت شد. مسی به زودی از علی دایی عبور خواهد کرد اما کریستیانو رونالدو تلاش می کند تا همچنان گل بزند و دست نیافتنی‌تر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج