adexo3
۱۴۲۴۸۲۶
۱۳۷۳
۱۳۷۳
پ

ستاره سابق بارسلونا رویای بزرگ آبی‌ها را خراب می‌کند!

استقلال کار بسیار سختی برای خرید مامه تیام دارد و بعید است این بازیکن دوباره آبی‌پوش شود.

خبرورزشی: مامه تیام مهاجم سنگالی سابق استقلال یکی از بهترین خارجی‌هایی بود که وارد ایران شد. مامه تیام با گل‌های خود به سرعت بین هواداران استقلال محبوب شد ولی عمر حضور این بازیکن باکیفیت در استقلال خیلی زود به پایان رسید. تیام که چند سالی است در لیگ ترکیه بازی می‌کند، در این فصل بهترین گلزن تیم پندیک اسپور است. با این حال تیمش حال و روز خوبی ندارد و یکی از کاندیدای اصلی سقوط محسوب می‌شود. در صورت سقوط پندیک تیام بازیکن آزاد خواهد شد و خود این بازیکن هم این موضوع را تایید کرده است. هواداران استقلال طی روزهای اخیر از مدیران هولدینگ خلیج فارس خواستند تا هر طور شده این بازیکن را برای فصل بعد به خدمت بگیرند.

ستاره سابق بارسلونا رویای بزرگ آبی‌ها را خراب می‌کند!

جدا از دستمزد بالای این بازیکن ، یک مشکل دیگر هم برای استقلالی شدن تیام وجود دارد. آردا توران ستاره سابق بارسلونا، اتلتیکو مادرید و تیم ملی ترکیه که چند سالی است وارد عرصه مربیگری شده، علاقه زیادی به سبک بازی مامه تیام دارد و برای فصل بعد می‌خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد. توران سرمربی ایوب اسپور است و از مدیران تیمش درخواست کرده هر طور شده تیام را جذب کنند.

موضوعی که رسانه‌های ترکیه هم آن را تایید کردند و این موضوع به منزله خراب شدن رویای بزرگ استقلالی‌ها و ادامه حضور تیام در فوتبال ترکیه خواهد بود. در هر صورت مسائل مالی برای این بازیکن اولویت دارد و طبیعتا باشگاه استقلال هم نمی‌تواند با یک تیم از سوپر لیگ ترکیه رقابت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج