۱۰۰۵۱۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

خلعتبري: براي گرفتن ۴ ريال شرط مي‌گذارند

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قرار شد ماهي ۵ ميليون اجاره خانه به من بدهند اما ۷ ماه است از جيبم پول دادم، چرا دروغ مي‌گوييد، بگوييد پول نداريم خيال همه را راحت کنيد.

خبرگزاری فارس: مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قرار شد ماهي ۵ ميليون اجاره خانه به من بدهند اما ۷ ماه است از جيبم پول دادم، چرا دروغ مي‌گوييد، بگوييد پول نداريم خيال همه را راحت کنيد.

محمدرضا خلعتبري در گفت‌وگويي درباره وضعيت حال حاضر پرسپوليس و مشکلات اين تيم اظهار داشت: من ۵ سال در ذوب‌آهن و حدود ۳ سال در تيم سپاهان توپ زدم اما مشکلاتي را که در باشگاه پرسپوليس ديدم هرگز ذره‌اي از آن را در اصفهان نديدم. واقعاً دست اين بچه‌ها درد نکند که با اين مبلغي که تا الان گرفته‌اند در پرسپوليس به ميدان رفتند.

وي افزود: من نمي‌دانم اين بچه‌ها چطور زندگي خودشان را بدون پول چرخانده‌اند، واقعاً خيلي سخت است. حسين ماهيني پولي نگرفته و مهرداد پولادي به بهانه مصدوميت، در هر سالي که براي پرسپوليس بازي کرده طلبکار است، براي برخي آقايان متأسفم.

خلعتبري تاکيد کرد: يکسري آقايان مي‌آيند و درباره تيم ما در اين شرايط اظهارنظر مي‌کنند و شرط براي پرداخت ۴ ريال مي‌گذارند اينها اصلاً نمي‌دانند که فوتبال چيست. اگر رشته ما کشتي بود من کوچک همه آقايان هستم و هيچ اظهارنظري نمي‌کنم چون بزرگ هستند اما آقايان مي‌آيند درباره فوتبال اظهارنظر و تعيين و تکليف مي‌کنند که واقعاً متأسفم. اين بچه‌ها سختي کشيده‌اند، مشکلات زيادي دارند و بايد به داد اين تيم رسيد.

مهاجم قرمزپوشان تصريح کرد: فقط دو هفته به ليگ برتر مانده، اين دو هفته هم خيلي زود تمام مي‌شود و هر کس پي کار خود مي‌رود درحاليکه ما نه پولي گرفته‌ايم و نه مي‌دانيم بايد به چه کسي اعتراض کنيم تا جواب ما را بدهد. آقايان چک برج ۱۰ را به ما داده‌اند، خدا پدر دايي را بيامرزد شب بازي با استقلال ۱۲۰ ميليون تومان به ما داد و بقيه چک که ما خرج کرده‌ايم معلوم نيست بايد از چه کسي پولش را بگيريم. چک ما خرج شده و دست طلبکار است. ماشين ۸۰۰ ميليون توماني را با ۱۷۰ ميليون پول سند نمي‌زنند. اينها درد و مشکلات ما است به نظر شما چه کار بايد انجام دهيم.

وي در پاسخ به سؤالي که آيا مشکل شما با عجمان امارات حل شد يا خير، گفت: ۲۵۰ هزار دلار بابت دريافت رضايت‌نامه‌ام از باشگاه پرسپوليس طلبکارم. نمي‌دانم چه قراردادي بود که مسئولان باشگاه پرسپوليس با عجماني امضا کردند جالب اين است هر ماهي که اين قراداد ديرکرد داشته باشد بايد ۵۰ هزار دلار اضافه‌تر به عجماني‌تر بدهند، الان ۷ ماه از موعد پرداخت ۲۵۰ هزار دلار گذشته و ۳۵۰ هزار دلار اضافه‌تر بايد به عجماني‌ها پرداخت شود. اين صحبتي است که مدير برنامه‌هاي من اعلام کرد يعني چيزي معادل ۶۰۰ هزار دلار باشگاه پرسپوليس به عجماني‌ها بدهکار است. نمي‌دانم چطور مي‌خواهند اين پول را بدهند.

وي افزود: البته اين مسائل مهم نيست، مهم اين است که آقايان زحمت به خود بدهند و به داد بچه‌ها برسند واقعاً زندگي کردن در اين شرايط، سخت شده و يکسري درباره فوتباليست‌ها فقط اظهارنظر مي‌کنند که ما پول گرفته‌ايم، آقايان کدام پول؟ شيريني ۹ ماه به من گفت اين يکشنبه و آن يکشنبه به تو پول مي‌دهيم براي مسائل مختلف. قرار شد ماهي ۵ ميليون اجاره خانه به من بدهند اما ۷ ماه تا الان از جيبم پول دادم چرا دروغ گفتيد يا چرا الان دروغ مي‌گوييد بگوييد پول نداريم خيال همه را راحت کنيد و ما هم تکليف خودمان را بدانيم. مشکلات پرسپوليس زياد است و واقعاً نمي‌دانم بعد از اين دو هفته آيا ما به يک ريال از پولمان مي‌رسيم يا نه فقط اميدوارم کساني که فوتبالي نيستند درباره برخي مسائل صحبت نکنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارش

      ای خدا.بعضی چقد دارندکه2میلیارد واسش4ریاله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج