اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۵۸۰۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خوش بینی مردم به صعود تیم ملی

نتایج به دست آمده از یک نظر سنجی معتبر، نشان می‌دهد که ۴۲ درصد ازمردم ایران معتقدند که تیم ملی فوتبال ایران از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ صعود می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: در تاریخ ۲۲ فروردین سال جاری همزمان با هفته پایانی لیگ برتر به انجام نظر سنی از تماشاگران فوتبال در ورزشگاههایی پرداخت که بازیهای هفته پایانی در آن برگزار شد.

این نظر سنجی به مسائل مختلف فوتبال از جمله تیم ملی و باشگاههای استقلال و پرسپولیس پرداخت. ۲۷.۵ درصد پاسخگویان تحصیلات زیر دیپلم، ۲۹.۷ درصد تحصیلات دیپلم و ۴۲ درصد نیز تحصیلات دانشگاهی دارند. ۳۵ درصد پاسخگویان متاهل و مابقی مجرد بوده‌اند. ۳۵.۲ درصد پاسخگویان دانشجو و دانش آموز ، ۶ درصد کارمند بخش دولتی، ۷.۴ درصد کارمند بخش خصوصی ، ۲۹ درصد شغل آزاد و حدود ۱۱ درصد نیز بیکار بوده‌اند.

یافته‌های ایسپا نشان می‌دهد ۴۲ درصد از پاسخگویان معتقدند تیم ایران از مرحله گروهی جام جهانی صعود خواهد کرد. در مقابل ۵۷.۴ درصد نیز معتقدند تیم ایران از این مرحله صعود نخواهد کرد.

نکته قابل توجه این است که همه گروههای سنی تقریبا به یک میزان نسبت به صعود تیم ایران به مرحله بعد جام جهانی امیدوار هستند و حتی گروه سنی بالای ۵۰ سال اندکی نسبت به بقیه امیدوارترند. در حالی که ۴۲ درصد افراد زیر ۵۰ سال به صعود تیم ایران به مرحله بعد امیدوارند. این میزان برای افراد بالای ۵۰ سال ۴۷ درصد است.

در بخشی دیگر از این نظر سنجی به برخی دیگر از مسائل فوتبال از جمله خصوصی سازی باشگاهها پرداخته شده است. نتایج این نظر سنجی نشان می‌دهد ۶۶.۴ درصد از پاسخگویان موافق خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هستند و ۳۲.۴ درصد نیز با خصوصی‌سازی این دو باشگاه مخالفت کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج