adexo3
۱۰۸۲۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دژاگه يک مهره تهاجمي و خطرناک است

مفسر و خبرنگار لندني پيش از رويارويي فولام با کريستال پالاس، اشکان دژاگه را يک مهره تهاجمي و خطرناک خواند.

خبرگزاری فارس: مفسر و خبرنگار لندني پيش از رويارويي فولام با کريستال پالاس، اشکان دژاگه را يک مهره تهاجمي و خطرناک خواند.

هفته سي و هشتم ليگ برتر انگليس در حالي برگزار مي‌شود که تيم‌هاي کارديف سيتي و فولام سقوط‌شان به دسته پايين‌تر قطعي شده است.

فولام ۱۳ فصل در ليگ برتر انگليس حضور داشت و دوران بسيار خوبي را سپري کرد اما در نهايت ماجراجويي آنها در ليگ برتر جزيره به پايان رسيد. همه هواداران فولام دوست داشتند تيمشان در سطح نخست فوتبال انگليس باقي بماند اما اين اتفاق رخ نداد. اکنون فليکس ماگات آلماني سکان‌دار سپيدهاي لندن است و در آخرين کنفرانس خود اعلام کرده مي‌خواهد در فولام بماند و اين تيم را بسازد.

فولام در ديدار امروز (يکشنبه) خود ميزبان کريستال پالاس است. ليال توماس، مفسر فوتبال انگليس و خبرنگار باشگاه فولام در اين مورد و در خصوص رويارويي اين دو تيم لندني توضيحاتي ارائه کرده است.

«اشکان دژاگه يک مهره تهاجمي و خطرناک است. کريستال پالاس بايد حواسش به بازيکني مانند او باشد که به اين شکل در زمين حرکت مي‌کند. لويس هولتبي داراي خلاقيت بالايي است و هوگو رودايگا که به دليل بيماري از حضور در ترکيب تيمش مقابل استوک سيتي محروم بود مي‌تواند در اين ديدار به ميدان برود. اميدواريم که فولام بتواند فرم خوب خود را بازيابد. از سقوط فولام تعجب کردم و فکر مي‌کنم اين ديدار با حساب دو بر صفر به سود کريستال پالاس به پايان برسد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج