adexo3
۱۱۰۱۷۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

استمداد تراکتورسازی از هواداران

باشگاه تراکتورسازی از هواداران این تیم خواست تا اسیر آنچه حواشی خوانده نشوند و بدانند که به دلیل حساسیت‌ها، در انتخاب سرمربی تاخیر ایجاد شده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، این باشگاه در بیانیه‌ای از هوادارانش خواست تا نسبت به تلاش و کوشش باشگاه جهت انتخاب سرمربی تیم اعتماد کرده و مطمئن باشند آنچه برای مدیریت باشگاه از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است، آوازه بلند تراکتور و دوستاران آن می باشد و چنانچه تاکنون سرمربی تیم انتخاب نشده صرفا به خاطر حساسیت و دقت در انتخاب بهترین سرمربی است که در شأن تیم تراکتور و هواداران فهیمش باشد.

در این برهه حساس و مسئولیت خطیر آنچه مسلم و ضروری است آگاهی و هوشیاری در مقابل شیطنت برخی افراد سود جو و بدخواه است که با دامن زدن به بعضی شایعات و انتشار اخبار کذب و ایجاد حواشی قصد تحریک و تهییج احساسات پاک هواداران را در جهت اعمال فشار و هجمه علیه باشگاه و مدیریت داشته و با مقابل هم قراردادن هواداران و باشگاه به منافع خود که همانا عدم موفقیت تیم و بر هم زدن میانه هوادار و باشگاه است، برسند.

این افراد با معرفی خود به عنوان هوادار متعصب و دلسوز از هیچ کوشش برای ضربه زدن به تیم دریغ نکرده و با صدور بیانیه‌ای کاذب با عنوان بیانیه مشترک هواداران اقدام به شایعه پراکنی و ایجاد حاشیه و دلسردی و تفرقه میان تماشاگران می‌کند.

آیا مطرح کردن بعضی مسایل با آب و تاب فراوان در این مقطع زمانی که تیم در سه جبهه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بایستی مبارزه کند ضربه به تیم و هواداران نیست. آیا طرح این مسئله در اصل با قضییه فوتبال حرفه‌ای مرسوم در جهان که همه به دنبال آن هستند و همانا پیشرفت و موفقیت تیم و کسب نتایج و عناوین قهرمانی ملاک و معیار است و هواداران نیز از این اصل استقبال می‌کنند منافات ندارد؟

هواداران فهیم اطمینان داشته باشید این افراد سودجو و فرصت طلب و بدخواه همواره با استفاده از حربه‌های مختلف درصدد سردرگمی هواداران بوده و با توجه به اینکه تنها راه موفقیت خود را ایجاد اختلاف و تفرقه و تقابل باشگاه و هوادار می‌دانند و به هر نحو ممکن می‌خواهند به مقاصد شوم خود برسند که در این میان انتظار می‌رود هواداران فهیم همچنان با صبر و درایت خود بسان همیشه حامی باشگاه بوده و مدیریت را برای انتخاب بهترین گزینه ممکن برای سرمربیگری تیم یاری کنند تا به لطف خدا در فصل جاری شاهد بهترین عملکرد با حضور و حمایت شما عزیزان باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج