adexo3
۱۱۰۳۶۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

روایت ایندیپندنت از هدف کی‌روش‌ درباره ایران

سایت مالتا ایندیپندنت در گزارشی نوشت: هدف ایران در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل راهیابی به دور دوم است.

خبرگزاری فارس: سایت مالتا ایندیپندنت در گزارشی نوشت: هدف ایران در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل راهیابی به دور دوم است.

شاگردان کارلوس کی‌روش تجربه زیادی در جام‌جهانی دارند و تیم ملی فوتبال این کشور امیدوار است که بتواند بیشترین استفاده را از رقابت‌های برزیل ببرد.

سرمربی سابق رئال مادرید در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۰ هدایت تیم ملی پرتغال را بر عهده داشت و به این تیم کمک کرد که تا مرحله یک‌هشتم نهایی بالا برود اما به نظر می‌رسد این بار وظیفه‌اش در تیم ملی ایران که با آرژانتین، نیجریه و بو سنی و هرزگوین هم‌گروه است، سخت‌تر باشد.

سرمربی ۶۱ ساله تیم ملی ایران اظهار داشت: این مأموریت غیرممکن ما است اما همین‌ها این رقابت‌ها را جذاب‌تر می‌کند.

کی‌روش که در انگلیس، اسپانیا، آمریکا، ژاپن، آفریقای جنوبی و خاورمیانه مربیگری کرده، رزومه‌ای دارد که نشان می‌دهد او از رقابت نمی‌هراسد.

کی‌روش پس از حضور ناموفق ۱۰ ماهه در رئال مادرید در فصل ۰۴-۲۰۰۳ به منچستریونایتد و دستیار سرمربی بودن بازگشت. وی در دومین تجربه‌اش به تبدیل شدن منچستریونایتد به تیمی که از لحاظ تاکتیکی پیچیده بود و فاتح لیگ قهرمانان ۲۰۰۸ شد، کمک کرد.

رایان گیگز، در زندگی‌نامه خود در خصوص کارلوس کی‌روش نوشت: او به ما تمرین می‌داد؛ ما را برای مسابقات آماده می‌کرد، تیم را سازمان‌دهی می‌‌کرد و تصمیم می‌گرفت که باید روی چه چیزهایی تمرکز کنیم. برخی می‌گفتند او تأثیرپذیری زیادی دارد اما من موافق نیستم. کی‌روش از همان ابتدا مرا تحت تأثیر قرار داد.

کی‌روش اولدترافورد را به مقصد پرتغال ترک کرد و در سال ۲۰۰۸ هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده گرفت. پرتغال با حضور ستاره خود، کریستیانو رونالدو به دور دوم رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۰ رسید اما با شکست یک بر صفر مقابل اسپانیا، قهرمان آن دوره مسابقات حذف شد.

کی‌‌روش در سپتامبر همان سال یک هفته پس از اینکه از سوی کمیته مبارزه با دوپینگ پرتغال به دلیل مخالفت با تست دوپینگ در می ۲۰۱۰ به مدت ۶ ماه محروم شد، از سمت خود برکنار شد. دادگاه استیناف ورزش در سال ۲۰۱۱ این حکم را لغو کرد.

کی‌روش در آوریل ۲۰۱۱ هدایت تیم ملی فوتبال ایران را پذیرفت و برای چهارمین بار این تیم را راهی جام‌جهانی کرد.

کی‌روش از لحاظ تاکتیکی بر روی این تمرکز کرده که شکست ایران برای رقیبان سخت شود اما راهیابی این تیم به رقابت‌های جام‌جهانی مورد تردید قرار گرفت. ایران با پیروزی در سه مسابقه آخر خود در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی توانست جواز حضور در برزیل را کسب کند.

کی‌روش در این باره گفت: از زمانی که به اینجا آمدم، راه درازی را طی کردیم و برای پیشرفت سخت تلاش کردیم. در جام‌جهانی این فرصت را خواهیم داشت تا خود را با بهترین تیم‌های فوتبال دنیا مقایسه کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج