adexo3
۱۱۱۴۴۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

شاید تراکتور با پتروویچ به توافق نرسد

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز می‌گوید توافقات این باشگاه با "ولادیمیر پتروویچ" کلی بوده و روی جزئیات بحث برانگیز از جمله مبلغ قرارداد توافقی صورت نگرفته است. وی همچنین می‌گوید بعضی از بندهایی که قرار است در قرارداد پتروویچ بیاید از مبلغ قرارداد بدتر است و به همین خاطر مذاکره با گزینه دوم سرمربیگری هم ادامه دارد!

خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز می‌گوید توافقات این باشگاه با "ولادیمیر پتروویچ" کلی بوده و روی جزئیات بحث برانگیز از جمله مبلغ قرارداد توافقی صورت نگرفته است. وی همچنین می‌گوید بعضی از بندهایی که قرار است در قرارداد پتروویچ بیاید از مبلغ قرارداد بدتر است و به همین خاطر مذاکره با گزینه دوم سرمربیگری هم ادامه دارد!

جمشید نظمی در خصوص توافق باشگاه تراکتورسازی با "ولادیمیر پتروویچ" برای سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه در فصل آینده، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: روز جمعه به خاطر مشکلات شخصی تلفنم خاموش بود ولی خبر پتروویچ طوری منعکس شده بود که صبح شنبه وقتی انعکاس آنرا دیدم، تصور کردم مثل اصحاب کهف شده‌ام.

وی افزود: قرارداد ما با پتروویچ بسته نشده است. ایشان فردا دوشنبه به ایران می‌آید تا در این خصوص مذاکرات بیشتری انجام بدهیم. ما دو گزینه برای مربیگری داشتیم که پتروویچ یکی از آنهاست.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در ادامه با بیان اینکه مشخص نیست توافق نهایی با پتروویچ صورت بگیرد، گفت: ما روی کلیات توافق کرده‌ایم ولی جزئیات بحث برانگیز است. جزئیاتی از قبیل مبلغ قرارداد که یکی از بحث‌های اصلی ماست. وقتی پتروویچ به ایران بیاید، وارد جزئیات قرادادش خواهیم شد.

نظمی درباره دیگر بندهایی که مانع توافق نهایی تراکتورسازی با پتروویچ شده است، تاکید کرد: مثلا یکی از شرط‌های ما این است که اگر در اواسط فصل نخواستیم پتروویچ بماند و یا اگر خدایی ناکرده نتیجه نگیریم و این مربی قصد جدایی داشت، پولی به وی ندهیم. در واقع اگر ما نتیجه نگیریم پولی به مربی‌ما نمی‌دهیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سئوال که "با این حساب معیارتان برای انتخاب پتروویچ چه بوده است"؟، یادآور شد: پتروویچ رزومه خوبی دارد. او در چین موفق شده در دو جام به قهرمانی برسد. به نظرم می‌توانیم روی او حساب باز کنیم. البته این خودش ریسک‌ هم دارد. ما نمی‌دانیم آیا پتروویچ می‌تواند خودش را با فرهنگ ایران تطبیق بدهد یا خیر.

نظمی همچنین تاکید کرد: بعضی از بندهایی که قرار است در قرارداد پتروویچ باشد، حتی از مبلغ قرارداد هم بدتر است و ما باید روی آنها توافق کنیم.

وی درباره جذب بازیکنان جدید و جدایی تعدادی از بازیکنان تراکتورسازی هم گفت: بعد از قطعی شدن انتخاب سرمربی که این هفته حتما صورت می‌گیرد سراغ بازیکنان می‌رویم و مذاکراتمان را شروع می‌کنیم. البته ما قصد نداریم بازیکنی را به زور نگه داریم. ضمن اینکه برنامه‌ای برای تغییر زیاد در تیم تراکتورسازی نداریم و حداکثر پنج بازیکن از ما جدا شوند.

مدیرعامل تراکتورسازی با اشاره به وضعیت علی کریمی، تاکید کرد: با کریمی صحبت کرده‌ایم ولی نه گفتیم که بماند و نه گفتیم که برود! خود کریمی هم اعلام نکرده که از تراکتورسازی جدا می‌شود یا کار را با ما ادامه می‌دهد.

نظمی در پایان درباره احتمال عدم توافق با پتروویچ و اقدام باشگاه برای انتخاب سرمربی، تصریح کرد: ما گزینه دوم هم داریم که صحبت‌هایمان با این گزینه دوم هم ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج