adexo3
۱۱۱۹۲۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حسینی و شجاعی در بین ستاره‌های گمنام

بلیچرریپورت از سیدجلال حسینی و مسعود شجاعی به عنوان ستاره‌های گمنام جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل نام برده است.

ایسنا: بلیچرریپورت از سیدجلال حسینی و مسعود شجاعی به عنوان ستاره‌های گمنام جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل نام برده است.

جام‌جهانی ۲۰۱۴ تقریبا دو هفته دیگر با دیدار برزیل و کرواسی در شهر سائوپائولو برزیل آغاز می شود و ۳۲ تیم حاضر در این رقابت ها در هشت گروه چهار تیمی برابر هم به میدان می‌روند.

پایگاه اینترنتی بلیچرریپورت در گزارشی به معرفی ۲۰ ستاره گمنام جام جهانی ۲۰۱۴ پرداخته است که در میان آنها نام سید جلال حسینی و مسعود شجاعی از ایران نیز به چشم می خورد.

* سید جلال حسینی

سیستم فوتبال ایران در جام جهانی مبتنی بر ضد حمله است و برای این کار باید حتما خط دفاع قدرتمندی داشته باشید. سید جلال حسینی را می توان رهبر خط داع ایران نامید که توانسته عملکرد خوبی زیر نظر کی روش داشته باشد. او در سال‌های اخیر مدافع باثباتی بوده است.

این مدافع ۳۲ ساله در آستانه انجام صدمین بازی خود برای ایران است. حسینی مدافعی نترس است که روی توپ‌های هوایی مهارت بالایی دارد.

* مسعود شجاعی

مسعود شجاعی در سمت چپ زمین عملکرد خوبی با تیم ملی ایران داشته است. در حالی که همه نگاه‌ها روی اشکان دژاگه است، شجاعی می تواند با حرکات منحصر به فرد خود دفاع حریف را به هم بریزد و برای هم تیمی هایش موقعیت گل ایجاد کند.مدافعان احتمالی روبروی شجاعی در جام جهانی پابلو زابالتا، افه آمبروس هستند.

۲۰ ستاره گمنام جام جهانی ۲۰۱۴:

میگوئل لایون (مکزیک)، یلستین تخدا (کاستاریکا)، مارکوس گونسالس (شیلی)، متئو رایان (استرالیا)، سیدجلال حسینی (ایران)، آیسا مندی (الجزایر)، سیاد کولاسنیاچ (بوسنی و هرزگوین)، کنت اومرو (نیجریه)، مسعود شجاعی (ایران)، ایوان فرانجیک (استرالیا)، استیو فن برگن (سوئیس)، تئوفیلو گوتیرس (کلمبیا)، تامی اور (استرالیا)، خوسه کورونا (مکزیک)، جوزف درمیچ (کرواسی)، وینسنت ابوبکر (کامرون)، فریکسون ارازو (اکوادور)، دنیل اوپاره (غنا)، ویکتور فایزولین (روسیه) و گودفری اوبوبانا (نیجریه).
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج