adexo3
۱۱۲۳۸۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

پروين: الان وقت گير دادن به بازوبند نيست

پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حدود ۱۰ روز مانده به جام جهاني، الان وقت گير دادن به بازوبند کاپيتان و يا دفاع اتوبوسي نيست.

خبرگزاری فارس: پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حدود ۱۰ روز مانده به جام جهاني، الان وقت گير دادن به بازوبند کاپيتان و يا دفاع اتوبوسي نيست.

علي پروين در خصوص وضعيت پرسپوليس اظهار داشت: از من خواهشاً درباره پرسپوليس سؤال نکنيد، هستند آقايان که درباره اين باشگاه صحبت کنند، فقط اميدوارم کوچک‌ترين مشکلي اين تيم پيدا نکند، چون وقتي اين تيم دچار مشکل شود، انگار ما هم يک مريضي بدي گرفته‌ايم.

وي در مورد عملکرد تيم ملي فوتبال کشورمان در سه بازي تدارکاتي گذشته نيز گفت: وقتي مي‌گوييم بازي تدارکاتي خوب است، الان دليلش را متوجه مي‌شويد، ما بازي‌هاي دوستانه در آفريقاي جنوبي را که نديديم، اما وقتي سه بازي دوستانه در اتريش را کم و بيش ديديم هر روز بچه‌ها نسبت به ديروز بهتر شدند و اين نشانگر اين است که بچه‌ها ديگر با ديدن تيم‌هاي خارجي تن و بدنشان نمي‌لرزد.

وي افزود: ده روز تا جام جهاني مانده و اين مسابقات مثل ۳۱ کشور ديگر براي فوتبال ما که يکي از ۳۲ تيم مسابقات است اهميت دارد، پس الان وقت گير دادن به بازوبند کاپيتاني و يا دفاع اتوبوسي نيست.

وي در پاسخ سؤالي که برخي‌ها معتقدند تيم ملي فقط دفاع مي‌کند گفت: عزيز من، تيمي که به جام جهاني مي‌رود بايد برنامه داشته باشد، مي‌خواهيد تيم ملي در ديدار برابر آرژانتين از دقيقه يک تا ۹۰ حمله کند؟ اين حرف‌ها چيست؟ کي‌روش ثابت کرده کارش را بلد است، پس خواهشاً تا مي‌توانيد شايعات را سرکوب کنيد. خواهشاً فقط اسم حمايت از تيم ملي به خاطر اين مردم مطرح شود. انتقاد خوب است اما به شرطي که به تيم ملي کمک کند. اين موضوع را فراموش نکنيد. البته خداوکيلي، رسانه‌ها تا به امروز هم براي تيم ملي سنگ تمام گذاشته اند. اين همدلي و بازي‌هاي دوستانه که ترس بچه‌ها را ريخته باعث شده که دلم به اين تيم روشن باشد، البته کار سخت است و بايد بيشتر بچه‌ها تلاش کنند.

پروين در پايان در پاسخ سؤالي ديگري که به نظر شما ما در سه بازي گذشته با ماکت نيجريه، بوسني و يا آرژانتين بازي کرده‌ايم يا خير گفت: من به اين حرف‌ها کاري ندارم، بازي دوستانه و کنار هم بودن بچه‌ها باعث مي‌شود تا وقتي مقابل ستاره‌هاي آرژانتين و يا حتي همين بوسني و نيجريه قرار مي‌گيرند، دست و پايشان نلرزد. درست است آنها هم بهترين جهانند، اما بچه‌هاي ما هم ايراني‌اند و چه بسا مي‌توانند مثل خيلي از رشته‌هاي ديگر ورزشي کارهاي غيرممکن را ممکن کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی نیستی دوست داشتنی تر از موقعی که هستی ، هستی!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج