adexo3
۱۱۲۷۷۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خانزاده: از خوشحالی شوکه‌ام!

مدافع تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه از قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی شوکه شده است، گفت: هرچند قرار است آخرین بازیکن تیم ملی از بین من و هاشم بیک زاده انتخاب شود ولی از ته دل آرزو می‌کنم هاشم به جام جهانی برسد.

خبرگزاری مهر: مدافع تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه از قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی شوکه شده است، گفت: هرچند قرار است آخرین بازیکن تیم ملی از بین من و هاشم بیک زاده انتخاب شود ولی از ته دل آرزو می‌کنم هاشم به جام جهانی برسد.

اسامی 24 بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در بیستمین دوره مسابقات جام جهانی که از بامداد روز جمعه 23 خردادماه تا 22 تیرماه در برزیل برگزار می‌شود، اعلام شد که نام سوشا مکانی، سردار آزمون، محمدرضا خلعتبری و مهدی شریفی جزو خط خوردگان قرار گرفت.

طبق اعلام کارلوس کی‌روش فردا بعدازظهر و پس از دریافت آخرین وضعیت پزشکی هاشم بیگ‌زاده، بازیکن بیست و سوم از بین بیگ‌زاده و خانزاده اعلام می‌شود اما در عین حال و در صورت انتخاب هاشم بیگ‌زاده نیز محمدرضا خانزاده به برزیل سفر می‌کند.

خانزاده در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: واقعا خیلی خوشحالم و خدا را صد هزار مرتبه شکر می‌کنم که با تیم ملی راهی برزیل خواهم شد. با این حال از ته دل آرزو می‌کنم که هاشم بیک زاده به جام جهانی برسد. واقعا در این مورد تعارف نمی‌کنم. هاشم بچه ساده و بی ریایی است. شاید هر بازیکنی جای هاشم بود دوست داشتم من به جایش در جام جهانی بازی کنم ولی بیک زاده واقعا پسر بی ادعا و ساده‌ای است.

مدافع تیم ملی همچنین با بیان اینکه برایش حضور در برزیل مهم بوده است، تاکید کرد: همین که در کنار تیم ملی در جام جهانی هستم برایم افتخار بزرگی است. من از قبل نمی‌دانستم که در لیست تیم ملی هستم و برای همین الان از خوشحالی شوکه‌ام.

خانزاده در پایان گفت: من و علیرضا جهانبخش جوان‌ترین بازیکنان تیم ملی هستیم و خوشحالم که با این سن کم با تیم ملی راهی برزیل می‌شوم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج