adexo3
۱۲۰۰۸۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

برزیل می‌تواند قهرمان جام جهانی شود

ادینهو: قلعه‌نویی زنگ زد و گفت بیا استقلال

بازیکن فصل گذشته مس کرمان گفت: از سوی مسئولان باشگاه استقلال کسی با من تماس نگرفته اما قلعه‌نویی به من زنگ زد و گفت به استقلال بیا.

خبرگزاری فارس: ادینهو مهاجم فصل گذشته مس کرمان که این روزها در برزیل، سرزمین مادری‌اش مشغول استراحت هست در گفت‌وگویی درباره برگزاری بازی‌های جام جهانی در این کشور گفت: در برزیل همه مردم پیگیر جام جهانی هستند و خوشحالم که تیم کشورم شیلی را شکست داد اما حالا حریف سختی به نام کلمبیا داریم که باید با آنها رقابت کنیم و من برای هموطنانم دعا می‌کنم تا در بازی حساس‌شان موفق شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برزیل توان قهرمانی در جام جهانی را دارد یا نه خاطرنشان کرد: بله برزیل فوتبالی دارد که می‌تواند قهرمان جام جهانی شود من فکر می‌کنم اگر اتفاقات عجیب فوتبالی رخ ندهد برزیل و آرژانتین به فینال جام جهانی خواهند رسید و در آن بازی هم برزیل با شکست حریفش می‌تواند برای ششمین بار قهرمان شود.

مهاجم فصل گذشته مس کرمان درباره وضعیت این روزهای خودش تصریح کرد: هر روز اینجا تمرین می‌کنم تا از نظر بدنی در شرایط ایده‌آلی باشم من برای حضور در فصل آینده فوتبال آماده هستم و همه تلاشم را می‌کنم تا مهره مؤثری برای تیم آینده‌ام باشم.

ادینهو درباره شایعه حضورش در استقلال افزود: قلعه‌نویی با من در این مورد صحبت کرد که به استقلال بروم اما من این روزها برزیل هستم و از چیزی خبر ندارم اما دوست دارم با قلعه‌نویی کار کنم چرا که در مس کرمان او مربی من بود و من می‌دانم استقلال تیم بزرگ و پرطرفداری است اما همانطور که گفتم الان برزیل هستم و هنوز چیزی مشخص نیست اما خودم دوست دارم به استقلال بروم.

وی ادامه داد: البته همه چیز ۵۰-۵۰ است چرا که از تهران کسی با من تماس نگرفته و فکر می‌کنم آنجا صحبتی از من نیست. در حال حاضر هم نمی‌دانم چه زمانی به ایران می‌آیم اما اگر از باشگاه استقلال با من تماس بگیرند راهی تهران خواهم شد تا مذاکراتم را با این باشگاه آغاز کنم.

مهاجم برزیلی فصل گذشته مس کرمان در خصوص پیشنهاداتش اظهار داشت: از لیگ قطر هم پیشنهاد دارم اما در ایران استقلال، سپاهان و پرسپولیس من را می‌خواهند که اولین تیم خواهان من استقلال بود اما همانطور که گفتم هیچ کس از باشگاه استقلال با من تماس نگرفته و فقط قلعه‌نویی درباره حضورم در استقلال با من صحبت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج