adexo3
۱۴۰۸۶
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

باید کاری کنیم که هواداران دوباره ورزشگاه را پر کنند

کریمی: اریکسون هم نمیتواند مشکلی حل کند

خودمان کاری کردیم که هواداران کمی به ورزشگاه بیایند و خودمان هم باید کاری کنیم که آنها دوباره ورزشگاه را پر کنند و مطمئن باشید این اتفاق می افتد.

علی کریمی بعد از برد مقابل سایپا درمورد اتفاقاتی که این روزها در پرسپولیس می افتد حرف زد. کریمی حتی درمورد آمدن اریکسون هم نظر داد. کریمی بعد از بازی به خبرنگاران گفت: «خودمان کاری کردیم که هواداران کمی به ورزشگاه بیایند و خودمان هم باید کاری کنیم که آنها دوباره ورزشگاه را پر کنند و مطمئن باشید این اتفاق می افتد. خود من برای بهتر شدن به زمان نیاز دارم زیرا مدتی مصدوم بودم. تماشاگران فقط برای تماشاکردن به ورزشگاه نیایند، آنها با حمایت از بازیکن و مربی باید کمک تیم باشند ما چه باشیم و چه نباشیم، پرسپولیس همیشه هست و باید کاری کنیمن که دوباره ۸۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه بیاید. نیامدن آنها به ورزشگاه ناراحت کننده است».

کاپیتان پرسپولیس درمورد بازی گفت: «در نیمه اول مسابقه با سایپا اصلا خوب نبودیم. وحشتناک بد بازی کردیم اما با گذشت زمان بهتر شدیم. نمی دانم بازیکنان سایپا چطور آن فرصت ها را از دست دادند. از دست دادن آن فرصت های گل خیلی سخت بود. در نیمه دوم ما بهتر شدیم و در نهایت سه امتیاز را گرفتیم. ما چند بازیکن مصدوم و محروم هم دا ریم که جای آنها امروز خالی بود. شانس با ما یار بود که در نیمه اول اتفاق بدی برای تیم پرسپولیس نیفتاد. در آن مسابقه خوب بازی کردیم و بعد از ۱۰ نفره شدن سپاهان به ما فشار آورد. سپاهان تیم کوچکی نیست. اما آن اتفاقات بد در آن روز افتاد. پرسپولیس بازی به بازی بهتر می شود. ما به منا نیاز داریم». او درباره اینکه علیه علیرضا فغانی، داور مسابقه با سپاهان صحبت کرده بود گفت: «من فقط گفتم او شنوایی بالایی دارد و این موهبتی است که خداوند به او داده است. اشتباهات داوری گاهی به سود یک تیم و گاهی به ضرر یک تیم است. شاید امروز سایپایی ها به پنالتی های گرفته شده اعتراض داشته باشند».

کریمی درباره خبر مذاکره با اریکسون سرمربی سوئدی برای حضور در پرسپولیس گفت: «این را هیت مدیره باشگاه صلاح دانسته و من به عنوان بازیکن باید آن را قبول کنم، اما می گویم هر مربی ای حتی اریکسون هم بیاید وقتی هوادار صبر نداشته باشد، باز همین آش و همین کاسه است. انرژی بیشتری مصرف می کنیم و مربی دیگری می آید و اگر نتیجه نگیریم می گوید تیم را من نبسته ام. بنابراین باشگاه باید با دقت عمل کند تا حرف و حدیثی پیش نیاید».

کریمی درباره کانون هواداران باشگاه پرسپولیس هم گفت: «نمی دانم وظیفه این کانون چیست؟ اگر شما می دانید به من هم بگویید. اما در اروپا امکان ندارد یک تیم نتیجه نگیرد و هوادارانش به ورزشگاه نیاید. تا حالا چنین چیزی دیده اید؟ امروز هم شاید به خاطر سردی هوا و اینکه بازی در وسط هفته برگزار شد تماشاگر کمی به ورزشگاه آمد. در اروپا ۹۰-۸۰ درصد بلیت ها پیش از فصل فروخته می شود».

کریمی درباره وضعیت شیث رضایی و محمد نصرتی گفت: «بازتاب زیاد این مسئله در رسانه ها تاثیر منفی داشت. هیچ کس این حرکت را تایید نمی کند اما بازتاب این مسئله در رسانه ها باعث شد حتی رسانه های خارجی نیز از آن سوءاستفاده کنند. بهتر بود این مسئله محرمانه می ماند و این دو بازیکن تا آخر فصل محروم می شدند اما با بازتابی که در رسانه ها داشته آنها محرومیت سنگینی خواهند داشت. ضمن اینکه باید به یاد داشته باشیم که خانواده هایشان در ایران زندگی می کنند. من نمی دانم چرا کمیته انضنباطی حکم این دو بازیکن را اعلام نمی کند تا اگر می خواهند به استیناف اعتراض کنند.»

منبع: روزنامه تماشا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

کریمی: اریکسون هم نمیتواند مشکلی حل کند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد

      به عنوان یک استقلالی آرزو میکنم مشکلات پرسپولیس هر چه زودتر حل بشه و با قدرت ظاهر بشه چون رقابت موقعی لذتبخشه که هریف دیرینه مون هم قدرتمند باشه.

    • حمید 2

      کریمی جون !!! راست میگه مشکل ما فقط مدیر عامل و افراد سیاسی هست که وارد پرسپولیس شدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج