اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۳۸۰۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دلیل افزایش قبض مشترکان همراه اول

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد افزایش قبوض برخی مشترکان سیم کارتهای دائمی توضیح داد.

خبرگزاری مهر: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد افزایش قبوض برخی مشترکان سیم کارتهای دائمی توضیح داد.

در پی افزايش صورتحساب برخی مشترکان تلفن همراه در قبوض این دوره همراه اول، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي اعلام كرد: افزايش قبض‌هاي تلفن همراه فقط مربوط به مشتركاني است كه از بسته‌هاي هوشمند اينترنت استفاده كرده‌اند.

غلامرضا داداش‌زاده افزود: به دليل ارتقاء سيستم خدمات مشتريان و صورتحساب‌گيري اپراتور همراه اول در ابتداي آبان ماه در پذيرش يا عدم پذيرش درخواست‌هاي تمديد و يا فعال‌سازي بسته‌هاي هوشمند اينترنت برخي از مشتركين دائمي، اختلال ايجاد شده و هزينه اينترنت با نرخ آزاد براي آنها محاسبه شده است.

وي در باره نحوه رفع اين مشكل از سوي مشتركين اظهار كرد: آن دسته از مشتركيني كه در بازه زماني دو ماه گذشته از بسته‌هاي اينترنت هوشمند استفاده كرده‌اند اما هزينه استفاده از اينترنت آزاد براي آنها درج شده مي‌توانند براي بررسي و رفع مشكل خود با مركز ۹۹۹۰ تماس گرفته يا به مراكز امور مشتركين همراه اول مراجعه كنند.

اپراتور همراه اول نیز در اطلاعیه ای بر روی سایت رسمی خود اعلام کرد: نظر به اینکه در اوایل آبانماه سالجاری سیستم خدمات مشتریان و صورتحسابگیری همراه اول در حال ارتقاء بود، ممکن است درخواست تمدید و یا فعالسازی بسته های هوشمند اینترنت تعدادی از مشترکین دائمی، پذیرفته نشده و این دسته از مشترکین در صورتحساب خود هزینه استفاده از اینترنت با نرخ آزاد را متحمل شده باشند.

مشترکینی که معتقدند جزو این دسته هستند، جهت بررسی مشکل خود می توانند با مرکز تماس همراه اول (۹۹۹۰) تماس بگیرند و خواهان بررسی مجدد صورتحساب خود شوند.

مهرماه امسال نیز معاون شرکت ارتباطات سیار ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، از مغایرت در اعلام مبالغ صورتحساب مشترکان سیم کارتهای دائمی اول توسط سیستم پاسخگوی تلفنی ۹۹۹۰ خبر داد و گفته بود که مشکل فنی در سیستم تلفن گویا IVR همراه اول باعث شده که استعلام از این سیستم با مغایرتهایی نسبت به قبوض صورتحساب مشترکان همراه باشد که این مشکل بزودی برطرف می شود.

محمدمهدی عطوفی درباره دوگانگی‌ استعلام صورتحساب مشترکان سیم کارتهای دائمی همراه اول كه در پرداخت قبوض میان دوره و پایان دوره این اپراتور دیده می شود، اظهار داشت: این اشکال تنها در سیستم پاسخگوی تلفنی IVR همراه اول وجود دارد و مربوط به اعلام بدهی مشترک است اما در سایر روش های پرداخت این اختلال دیده نمی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج