adexo3
۱۷۶۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بد شانسی های هافبک ملی پوش تراکتور

بدشانسی برای چندمین بار در طول فصل گریبان قاسم حدادی فر را گرفت و دوباره مصدوم شد تا دو سه هفته‌ دیگر نتواند برای تراکتورسازی بازی کند.

برترین ها : بدشانسی برای چندمین بار در طول فصل گریبان قاسم حدادی فر را گرفت و دوباره مصدوم شد تا دو سه هفته‌ دیگر نتواند برای تراکتورسازی بازی کند.

هافبک چپ پای تراکتورسازی که داشت در ترکیب تیمش جا می‌افتاد از ناحیه همسترینگ دچار پارگی شد تا چند هفته‌ای را به دور از میادین باشد. بدون شک حدادی‌فر را می‌توان بدشانس‌ترین فوتبالیست امسال لیگ ایران لقب داد، همانطور که خودش هم چنین موضوعی را تایید می‌کند.حرف های این بازیکن را می خوانید.

بد شانسی های هافبک ملی پوش تراکتور

چرا اینقدر مصدوم می شوی؟

‌‌‌‌ فکر می‌کنم بدشانسی دست از سر من برنمی‌دارد. امسال یک سال بد بود برای من. راه می‌روم مصدوم می‌شوم و دیگر نمی‌دانم چه کاری باید انجام بدهم. البته معتقدم همه اینها قسمت است و خواست خدا.

ولی خیلی بدشانسی نه؟

‌‌‌به خدا قسم نمی‌دانم چرا این بدشانسی‌ها برای من اتفاق می‌افتد. خودم هم مانده‌ام و زندگی فوتبالی‌ام هم به هم ریخته.فقط امیدوارم دوباره آماده شوم و بتوانم برای تراکتورسازی بازی کنم.

حالا چند وقت دیگر آماده بازی می شوی؟

‌‌‌‌ فکر می‌کنم دو هفته‌ دیگر برگردم.‌‌‌‌ واقعا شرایط خوبی داشتم اما مصدومیت سراغ من آمد و نگذاشت بیشتر در خدمت تراکتورسازی باشم. این مصدومیت اوضاع مرا به هم ریخت اما لحظه‌شماری می‌کنم تا برگردم و دوباره برای تراکتورسازی به میدان بروم.

کار کردن با قلعه‌نویی را چطور می‌بینی؟

‌‌‌‌ خوب است خدا را شکر. به تجربه جدیدی نیاز داشتم که حالا خوشحالم تجربه کار کردن با قلعه‌نویی را به تجربیاتم اضافه می‌کنم.

از تیم ملی هم کسی پیگیر وضعیت آسیب‌دیدگی‌ات است؟

‌‌‌‌ بله. دکتر پرهان خانلری مدام با من در ارتباط است. امسال از شانس من زیاد مصدوم شدم اما خدا را شکر مسوولان تیم ملی هنوز پیگیر کارهایم هستند.

یعنی کروش هم سراغت را می‌گیرد؟

‌‌‌‌ بله. با خانلری که حرف می‌زنم می‌گوید کروش خیلی زیاد سراغ من را می‌گیرد تا هر چه زودتر بتوانم وارد اردوی تیم ملی شوم. البته من می‌خواهم با بازی‌های خوبی که برای تراکتورسازی انجام می‌دهم نظر کروش را جلب کنم تا دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شوم.

تنور رقابت بین استقلال و تراکتورسازی داغ شده است. فکر می‌کنی تراکتور قهرمان می‌شود؟

‌‌‌‌ من که امیدوارم بتوانیم به عنوان قهرمانی برسیم. واقعا تیم خوبی داریم، هم از نظر مربی و هم از نظر بازیکن. به همین خاطر خیلی امیدوارم که قهرمان شویم.

اگر قهرمان نشدید؟

‌‌‌‌ در غیر این صورت قطعا یکی از سه تیم بالای جدول خواهیم بود.

منبع: خبرآنلاین
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج