adexo3
۲۱۶۱۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

شروع طوفانی بهرام شفیع با گاف های طلایی

اولین برنامه «ورزش و مردم» سال ۹۱ در حالی روز گذشته روی آنتن رفت که بهرام شفیع در پنج دقیقه اول برنامه اش دو گاف اساسی داد.

شروع طوفانی بهرام شفیع با گاف های طلایی

تماشا: اولین برنامه «ورزش و مردم» سال 91 در حالی روز گذشته روی آنتن رفت که بهرام شفیع در پنج دقیقه اول برنامه اش دو گاف اساسی داد. این مجری باسابقه تلویزیون، نخستین برنامه سال 91 خودش را با گله گذاری از برنامه «سین مثل سریال» شروع کرد.

شروع طوفانی بهرام شفیع با گاف های طلایی

او از اینکه برنامه «سین مثل سریال» در استودیوی برنامه او اجرا می شود و جایش را گرفته دل خوشی نداشت چون دکور اصلی برنامه اش را از دست داده بود و حالا با دو لت از دکور «ورزش و مردم» و دو میز باید اثبات می کرد برنامه اش «ورزش و مردم» است نه «سین مثل سریال»!

او با گلایه از طولانی شدن پخش این برنامه گفت معلوم نیست برنامه «سین مثل سریال» تا چه زمانی می خواهد ادامه پیدا کند! او از اینکه هفته گذشته هم مجبور شده به خاطر این برنامه، «ورزش و مردم» را روی آنتن نبرد اظهار ناراحتی کرد. حتی گفت اگر «سین مثل سریال» بخواهد ادامه پیدا کند با «جام جهانی» تلاقی پیدا می کند و مشکل پیش می آید.

میزان عصبانیت شفیع به اندازه ای بود که فراموش کرده بود امسال اصلا قرار نیست جام جهانی برگزار شود و آنچه احتمالا مدنظر او بوده مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا یا همان «یورو ۲۰۱۲» بود، جالب اینجاست که هیچ یک از عوامل برنامه هم متوجه این گاف طلایی مجری برنامه نشدند اما گذشته از این موضوع اگر فرض بر این بگیریم که منظور بهرام شفیع مسابقات یورو ۲۰۱۲ بود، کسی متوجه تلاقی این مسابقات با برنامه «سین مثل سریال» که او به آن اشاره کرد نشد.

چون پوشش مستقیم مسابقات فوتبال آن هم از نوع اروپایی اش در حوزه وظایف و اختیارات شبکه سه و احتمالا شبکه ورزش خواهد بود و دخلی به شبکه یک ندارد. بعد از این گله گذاری مبسوط، شفیع بر اساس همان سیاست محافظه کاری اش سریع تصمیم گرفت از سیاست معروف یکی به نعل یکی به میخ استفاده کند چون به یکباره شروع به تعریف و تمجید از برنامه «سین مثل سریال» کرد و دامنه این تعریف و تمجیدها را آنقدر وسیع کرد تا در نهایت مدیر شبکه، مهدی فرجی را دربر گرفت، اما تعریف و تمجید از مدیریت شبکه به یک گاف بزرگ منجر شد.

او در این لحظه بعد از موضع گیری منفی اش نسبت به برنامه «سین مثل سریال» از در دوستی با این برنامه درآمد و گفت: «اتفاقا برنامه خوبی است و مخاطب بسیاری هم دارد. میزان پیامک های ارسالی به این برنامه خود موید میزان استقبال مردم است. در ضمن باید به آقای فرجی تبریک بگوییم که تولیدات شبکه یک توانسته در این برنامه در صدر بهترین های این برنامه قرار بگیرد.» تبریک به مدیر شبکه یک توانسته در این برنامه در صدر بهترین های این برنامه قرار بگیرد.» تبریک به مدیر شبکه یک بابت موفقیت های برنامه های شبکه یک در «سین مثل سریال» هم از آن گاف هایی بود که فقط از عهده بهرام شفیع برمی آمد. جالب اینجاست که کسی آنجا نبود که به شفیع توضیح دهد «سین مثل سریال»، برنامه ای است برای انتخاب برترین سریال های شبکه یک، نه برترین سریال های شبکه های مختلف که شبکه یک بخواهد در راس آن قرار بگیرد یا در ذیل. احتمالا منظور آقای شفیع، تشکر از مدیریت شبکه یک برای تولید چنین برنامه ای بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • fff

      طوفان با ط است نه با ت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج