adexo3
۲۲۷۱۴
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

رمزگشایی به سبک فردوسی پور

عادل فردوسی پور انگار به هدفی که یک نیم فصل دنبالش می گشت رسید و سرانجام از قصه پیوستن حسین علوی به استقلال رازگشایی کرد.

رمزگشایی به سبک فردوسی پور

هفت صبح: عادل فردوسی پور در شبی که احمد رسولی نژاد (رییس هیات مدیره استقلال) به بهانه دیگر روی خط برنامه 90 آمده بود، وی در شرایطی قرار داد که بپذیرد: «او معرف حسین علوی به استقلال بوده است».

عادل که در این برنامه از "پژمان منتظری" دعوت کرده بود، به یکباره از کاپیتان سوم استقلال پرسید: «حالا خداییش این حسین علوی در حد استقلال است؟» که پژمان با خنده گفت: «آنجا نوشته بودی علوی، خدا، خدا می کردم نپرسی؟ حالا خداییش باید جواب بدهم؟... نه در حد استقلال نیست اما بچه خیلی خوبی است و جای پیشرفت هم دارد.»

رمزگشایی به سبک فردوسی پور

دقایقی بعد از آن، عادل یکباره از رسولی نژاد که روی خط آمده بود تا درباره شوخی فتح الله زاده (که گفته بود او و دو عضو دیگر هیات مدیره استقلال چیزی از فوتبال نمی دانند) سخن بگوید، پرسید: «یک سوال هم دارم که دوست دارم خداییش راستش را بگویید؛ شما علوی را توصیه کردید؟»

معاون وزیر ورزش هم در پاسخ گفت: «من معاون پارلمانی هستم و خیلی از نمایندگان مجلس دوست دارند بچه های شان فوتبال بازی کنند و خیلی ها هم فرزندان شان را به من معرفی می کنند. همین حالا بیش از هشت نماینده مجلس جدیدی که هنوز شروع به کار هم نکرده از من خواستند تا فرزندان شان را به تیم ها معرفی کنم. من هم وقتی چنین درخواست هایی می رسد آنها را به جواد زرینچه می دهم تا در کادر فنی مطرح شود. این آقای علوی را هم انگار آقای مظلومی می شناختند و برداشته بودند. من ۲۰۰ نفر را تا به حال معرفی کردم.»

رمزگشایی به سبک فردوسی پور

در همین حال بود که ناگهان عادل گفت: «یعنی هرکسی را نماینده بانفوذی معرفی کند باید به استقلال آورد، پس حق بچه های فقیر چه می شود؟»

این گفته سبب ناراحتی معاون وزیر شد و گفت: «من برای بحث دیگری روی خط آمده بودم، شما مدام از آنتن برنامه ات برای تخریب من استفاده می کنی. من چه نقشی داشتم، بازیکنی را معرفی کردم، خیلی ها را من گفتم، چطور از این ۲۰۰ نفر فقط یکی به تیم اضافه شده. بروید از خود مظلومی بپرسید آیا من توصیه ای کردم یا فشاری آوردم...»

و اینگونه عادل فردوسی پور انگار به هدفی که یک نیم فصل دنبالش می گشت رسید و سرانجام از قصه پیوستن حسین علوی به استقلال رازگشایی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • farzad

      دمش گرم!!!!
      واقعا كه همتا نداره اين عادل فردوسي پور.
      نه خريدني و نه سفارش پذيره!!!!!

    • محمود

      به خاطر همين بازيكناي سفارشيه كه استقلال پرسپوليس ديگه ابهت قديم رو ندارن

    • پريسا

      عاشقشم من قبلا از فوتبال متنفر بودم ولي وقتي با برنامه عادل آشنا شدم شدم نظرم كاملا برگشت.باسواد..رك ..پيگير...بي رودروايسي..جسور....موفق باشي

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج